Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/7/2009 12:00 μμ - 27/7/2009 11:00 πμ Export event
Η Σκηνογραφία στο Θέατρο-ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας με την ομάδα

Η Σκηνογραφία στο Θέατρο-ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας με την ομάδα

Σπέτσες, 21-27/7/2009, Εργαστήριο, Μαρία Χανιωτάκη


 

8η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Σπέτσες 2009
& 3η Κατασκήνωση Νέων "Νεανικές Θεατρικές Φωνές 2009"
«Σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία: απεικονίσεις και συνθέσεις»


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5: «Η Σκηνογραφία στο Θέατρο-ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας με την ομάδα»
Μαρία Χανιωτάκη, Σκηνογράφος ΜΑ- Εικαστικός

Το Εργαστήριο θα επικεντρωθεί στη διαδικασία μελέτης μιας σκηνογραφικής πρότασης (σκηνικό και κουστούμι) πάνω σε ένα θεατρικό έργο καθώς και στο ρόλο της σκηνογραφίας ως ουσιαστικού μέρους της θεατρικής πράξης κι όχι ως πλαισίου της δράσης. Θα ερευνήσει τη σχέση σώματος και χώρου καθώς και το πώς μπορεί η σκηνογραφία να αποτελέσει ένα πολύτιμο πεδίο συνεργασίας των μαθητών και γενικά των μελών μιας θεατρικής ομάδας παιδιών-νέων για τη δημιουργία μιας θεατρικής παράστασης. Επίσης θα μελετήσουμε την εκπαιδευτική, καλλιτεχνική, κοινωνική και ψυχολογική σημασία του να κάνουμε Θέατρο με τα παιδιά και Θέατρο για τα παιδιά. Το Εργαστήριο θα έχει πρακτικό και θεωρητικό μέρος και θα εστιάσει σε δύο θεατρικά κείμενα βάσει των οποίων η ομάδα θα προχωρήσει στη σκηνογραφική της πρόταση.

Η Μαρία Χανιωτάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο. Σπούδασε Τεχν. Πολιτικός Μηχανικός και συνέχισε με σπουδές στη μουσική και το πιάνο. Παρακολούθησε εργαστήριο Σκηνογραφίας στην Royal Academy of Dramatic Art (RADA) του Λονδίνου και απόκτησε Master of Art στο Wimbledon School of Art (WSA) του Λονδίνου. Ακολούθησαν Ατομικές Εκθέσεις της ως εικαστικού καλλιτέχνη και συμμετοχή σε Ομαδικές Εκθέσεις από το 1995 στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Εργάζεται ως Σκηνογράφος- Ενδυματολόγος στο θέατρο από το 1990. Ίδρυσε το «Εργαστήριο Σκηνογραφίας και Performance Art –Ένα Εργαστήριο για τη Σκηνογραφία». Δημοσίευσε τα βιβλία: «Αερικά» εκδ. Ελληνικά Γράμματα, «Ο χαρταετός που τον έλεγαν Καρχαρία» Εκδόσεις Ιωλκός, «Το λουλούδι που ήθελε να γίνει Πεταλούδα», εκδόσεις Ιωλκός. Παρουσίασε την Performance-Installation: «Ανάποδη κλωστή» στο BIOS τον Ιανουάριο –Φεβρουάριο 2008 ( Πρόταση, Σκηνοθεσία, Σκηνογραφία). Είναι μέλος της «Ένωσης Βρετανών Σκηνογράφων»(SBTD) του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (ΔΙΘ) και του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος (ΕΕΤΕ).

Print