Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 16/12/2000 11:30 πμ - 17/12/2000 6:30 μμ Export event
Θεατροπαιδαγωγικές ομάδες στην εκπαίδευση - (Τheatre-in-Εducation): αναζητώντας έκφραση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Θεατροπαιδαγωγικές ομάδες στην εκπαίδευση - (Τheatre-in-Εducation): αναζητώντας έκφραση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Αθήνα, 16-17/12/2000, Εργαστήριο Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2000, Γιάννα Πιτούλη, Μαρία Λούρου, Χριστίνα Μουρατίδου, Πόλα Δέδη

1η Διεθνής Συνδιάσκεψη
για το ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

15-16-17 Δεκεμβρίου 2000

«Αναζητώντας τη θέση του θεάτρου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση»


ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Τheatre - in -Εducation): αναζητώντας έκφραση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. 
Γιάννα Πιτούλη, θεατροπαιδαγωγός 

Το «θέατρο-στην- Εκπαίδευση», θεσμός που ξεκίνησε στην Αγγλία το 1965, έχει τη δυνατότητα να εμπλουτίσει το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Προσδιορίζοντας την ταυτότητα του όρου, θα λέγαμε ότι πρόκειται για ένα θέατρο-κοινωνική παρέμβαση που μετατρέπει την τέχνη του θεάτρου σε εκπαιδευτικό μέσο. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του θεσμού είναι η συμμετοχή και η αλληλεπίδραση των μαθητών στη γενική διαδικασία.


«Διαφυγές» από τα ναρκωτικά
Ομάδα από το Exeter University ΜΑ Applied Drama: Γιάννα Πιτούλη, Μαρία Λούρου, Χριστίνα Μουρατίδου, Πόλα Δέδη

Το εργαστήρι παρουσιάζει τις κύριες αρχές του «θεάτρου στην εκπαίδευση» προσκαλώντας τους συμμετέχοντες σε μια εξερεύνηση όπου έννοιες, όπως «δύναμη» και «υπευθυνότητα», προσεγγίζονται μέσω του θέματος των ναρκωτικών.


 

Print