Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/3/2008 1:30 μμ - 4:00 μμ Export event
Μήπως είδατε το φίλο μου το Σαίξπηρ;

Μήπως είδατε το φίλο μου το Σαίξπηρ;

Αθήνα, 30/3/2008, Εργαστήριο, Άννα Παπαγεωργίου

«Μήπως είδατε το φίλο μου το Σαίξπηρ;»

Άννα Παπαγεωργίου, M.Ed στη διδασκαλία της Αγγλικής μέσω του Θεάτρου, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πατρών

Κυριακή 30/3/2008, 13.45-16.15

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Το εργαστήριο απευθύνεται κυρίως σε καθηγήτριες και καθηγητές αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας όλων των βαθμίδων -κυρίως σε εκείνους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης- και κατ’ επέκταση σε καθηγητές όλων των υπολοίπων γλωσσών. Στο πλαίσιο του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με την εναισθητική διδασκαλία της γλώσσας. Έτσι, οι μαθητές/-τριες που ενεργοποιούν το δεξιό τμήμα του εγκεφάλου για τη μάθηση -με αποτέλεσμα να υπόκεινται σε ένα είδος πνευματικού αποκλεισμού σε σχολικό περιβάλλον που έχει αυτοσκοπό τις τελικές εξετάσεις- θα έχουν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τη σπουδαιότητα της Τέχνης στην εκπαίδευση, χωρίς να περιορίζονται στην ανάγνωση, τη γραφή και την αριθμητική. 
Οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν τις δυνατότητες εφαρμογής του δημιουργικού θεάτρου στις πανεπιστημιακές και/ή στις σχολικές αίθουσες, έτσι ώστε κείμενα που έχουν απογυμνωθεί με σκοπό μόνο την ανάγνωση/κατανόηση, να ενεργοποιηθούν πάλι μέσω δραματοποιημένων δραστηριοτήτων, με στόχο να ενισχυθεί η γλωσσική δεξιότητα των μαθητών. Στόχος του εργαστηρίου είναι να κατανοήσουν οι εκπαιδευτικοί, ειδικά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ότι η διδασκαλία της ξένης γλώσσας, είτε για ακαδημαϊκούς είτε για επαγγελματικούς σκοπούς, δεν πρέπει να περιορίζεται στην απομνημόνευση λεξιλογίου και ασκήσεων επανάληψης, καθώς και ότι θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη η εναισθητική εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θα μπορούσαν να προσαρμόσουν, με τη βοήθεια της εμψυχώτριας, τις πρακτικές του εργαστηρίου στις δικές τους μαθησιακές ομάδες. Δεν απαιτείται ιδιαίτερα καλή φυσική κατάσταση. Απαιτείται όμως καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, γιατί το εργαστήριο θα διεξαχθεί στα αγγλικά. Απαραίτητα άνετα ρούχα και ζεστές κάλτσες.

Print