Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/3/2008 1:30 μμ - 4:00 μμ Export event
Παραγωγικό θέατρο - διερευνώντας τη σιωπηρή γνώση

Παραγωγικό θέατρο - διερευνώντας τη σιωπηρή γνώση

Αθήνα, 30/3/2008, Εργαστήριο, Ross Prior

«Παραγωγικό θέατρο - διερευνώντας τη σιωπηρή γνώση»

Ross Prior, Principal Lecturer, Drama and Acting, University of Northampton, Ηνωμένο Βασίλειο

Κυριακή 30/3/2008, 13.45-16.15

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Το εργαστήριο αυτό εξετάζει, μέσω βιωματικής προσέγγισης και συζήτησης, τρόπους με τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιηθεί το θέατρο ως αποτελεσματικό παιδαγωγικό εργαλείο. Απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς και σε όλους όσοι σκοπεύουν να διδάξουν σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης.
Οι συμμετέχοντες θα πάρουν μέρος σε διάφορες θεατρικές διαδικασίες, όπως το διαδικαστικό θέατρο/δράμα και θα έχουν τη δυνατότητα να διερευνήσουν τη θεωρία που στηρίζει την πράξη και, συγκεκριμένα, τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να αξιοποιηθεί παραγωγικά η «σιωπηρή», η μη λεκτικά εκφραζόμενη γνώση μέσα σε ένα μαθησιακό περιβάλλον.

Print