Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2024 11:00 πμ - 1:30 μμ Export event
«349’ ακόμα…»

«349’ ακόμα…»

Αθήνα, 14/3/2024, παράσταση θεάτρου φόρουμ για μαθητές/μαθήτριες στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας

«349΄ακόμα...»
παράσταση θεάτρου φόρουμ - θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

ένα ολοκληρωμένο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για σχολεία σε σχέση με το πρόβλημα της ενδοσχολικής βίας
που περιλαμβάνει παράσταση και δραστηριότητες πριν και μετά την παράσταση.

 

ΧΑΛΚΙΔΑ 14/3/2024, ώρες: 11πμ, στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας
 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση διοργανώνει την θεατροπαιδαγωγική παράσταση θεάτρου φόρουμ  «349' ακόμα» για μαθητές/μαθήτριες στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας
ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ: Αναστασία Παπαϊωάννου, Βασίλης Κλησιάρης, Βίβιαν Μπουλογεώργου, Νίκη Φραγκέλλη
Σύμβουλος: Νίκος Γκόβας,
Συνεργασόμενος φορέας: Κέντρο Πρόληψης Εύβοιας


Η διαδραστική παράσταση-θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα "349" ακόμα" διαπραγματεύεται θέματα σχολικής βίας και δίνει την ευκαιρία  στο κοινό να παρέμβει στη δράση προτείνοντας λύσεις και δοκιμάζοντας ιδέες στη πράξη.

Έχει στόχο, μέσα από τη δυνατότητα της ενεργητικής συμμετοχής των θεατών, που παρέχει το συγκεκριμένο είδος θεάτρου, να προτείνει εναλλακτικές στρατηγικές αντιμετώπισης του φαινομένου. Η επιδίωξη είναι, μέσω της συγκεκριμένης παρουσίασης, να αναδειχτούν οι διαστάσεις του προβλήματος της σχολικής βίας σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/μαθήτριες και να προταθεί ένας εναλλακτικός τρόπος διαχείρισής του. Οι συμμετέχοντες λειτουργώντας με ‘ενσυναίσθητη κατανόηση’ οικειοποιούνται την κατάσταση του θύματος και προτείνουν έμπρακτα στρατηγικές που θα μπορούσαν να το οδηγήσουν σε αποτελεσματικότερο χειρισμό της. 

Τόσο η παράσταση, όσο και οι δραστηριότητες που προηγούνται και ακολουθούν, χρησιμοποιούν τεχνικές θεάτρου φόρουμ και εκπαιδευτικού δράματος. 
Το σημαντικό στοιχείο του προγράμματος είναι ότι η παράσταση δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να πάρουν μέρος στη δράση προτείνοντας λύσεις και δοκιμάζοντας ιδέες στη πράξη αντί στα λόγια. Είναι δηλαδή μια μορφή «αλληλεπιδραστικού» θεάτρου το οποίο χρησιμοποιεί τεχνικές που έχουν την αναφορά τους στο θέατρο Φόρουμ του Augusto Boal και στην πολύχρονη πείρα των θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων και του Εκπαιδευτικού Δράματος.  Οι τεχνικές αυτές δεν αποσκοπούν στο να οδηγήσουν τους μαθητές/μαθήτριες να πάρουν τελεσίδικη θέση σε αμφιλεγόμενα θέματα όσο στο να αναδείξουν τις πολλές πλευρές με τις οποίες μπορεί να προσεγγιστεί ένα τέτοιο ζήτημα.

Περισσότερα για το "349' ακόμα"ΕΔΩ 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Πληροφορίες: 2106541600 / info@theatroedu.gr / www,TheatroEdu.gr

 

 

Print