Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/8/2024 7:30 μμ Export event
"Ανάλυση, προσέγγιση και αναπαράσταση αρχαίου δράματος: Ορέστεια, Αντιγόνη, Βάκχες και Βάτραχοι"

"Ανάλυση, προσέγγιση και αναπαράσταση αρχαίου δράματος: Ορέστεια, Αντιγόνη, Βάκχες και Βάτραχοι"

Χιλιομόδι, 22-27/8/2024, Κύριο Εργαστήριο Κατασκήνωσης 2024, Γεωργία Μαυραγάνη

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ  2024
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 23-26/8/2024

"Ανάλυση, προσέγγιση και αναπαράσταση αρχαίου δράματος: Ορέστεια, Αντιγόνη, Βάκχες και Βάτραχοι

Γεωργία Μαυραγάνη


(ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ 2024 ΕΔΩ)

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

1. Πώς χρησιμοποιείται ο μύθος στο αρχαίο Δράμα και πού αυτή η γνώση μάς είναι χρήσιμη  στη σκηνική του αναπαράσταση;
2. Τι πραγματεύεται σε πολιτικό και θρησκευτικό επίπεδο και πώς αυτό επαληθεύεται σκηνικά και χορικά;
3. Ποια η λειτουργία του χορού και πώς αυτή μπορεί να πραγματωθεί με σύγχρονο σκηνικό τρόπο;
4. Ποιο το θρησκευτικό και συμβολικό πλαίσιο του αρχαίου δράματος και πώς μπορεί αυτή η γνώση να μας βοηθήσει στην αναπαράστασή του;
5. Βασικές αρχές προσέγγισης του λόγου στο αρχαίο Δράμα στον ανοιχτό χώρο.
6. Η κωμωδία και το αίνιγμα της.

Η Γεωργία Μαυραγάνη γεννήθηκε στο Αγρίνιο. Σπούδασε παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών και θέατρο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και στο προπαρασκευαστικό μεταπτυχιακό τμήμα της σχολής DasArts στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας.
Οι παραστάσεις της έχουν παρουσιαστεί στα θέατρα Αμόρε, Άσκηση, Πορεία, Χώρα, Επί Κολωνώ, Εμπρός, Πόρτα, ΚΘΒΕ, στη ΣΤΕΓΗ του Ιδρύματος Ωνάση, στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου -1 και στον ΘΟΚ. Έχει σκηνοθετήσει, μεταξύ άλλων, τις παραστάσεις «Οι αναστατώσεις του οικότροφου Τέρλες» του Robert Musil (διασκευή του μυθιστορήματος, μτφρ. Αλέξανδρος Ίσαρης), «Γκιακ» και «Εξημέρωση» του Δημοσθένη Παπαμάρκου, «Ξαφνικά πέρυσι το καλοκαίρι» του Tennessee Williams, «Ο τυχερός στρατιώτης» των Ξένια Καλογεροπούλου και Θωμά Μοσχόπουλου, «Ορέστεια / Ευμενίδες» του Αισχύλου, «Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα» του Ευγένιου Ο΄Νηλ μτφ Ερρίκος Μπελιές, «Ο εχθρός της τάξης» του Νάιτζελ Γουίλιαμς μτφ Αντώνη Καλοφωλιά, καθώς και τις πρωτότυπες περφόρμανς «Η ταράτσα του αυτόχειρα», «Από πρώτο χέρι – Μια παράσταση για τα καπνά», «Όχι αθώος πια», «Η ζωή δεν είναι εύκολο πράγμα», «Έτσι κάνουν όλοι», «Όλα όσα ξέρω για τον κόσμο», «Το γήρας – Ένα χορικό», «Παρ’ όλα αυτά» (με θέμα τον καρκίνο) κ.ά.. Είναι ιδρυτικό μέλος της Κίνησης Μαβίλη και από το 2010 διδάσκει υποκριτική και σκηνοθεσία. Έχει πραγματοποιήσει εργαστήρια υποκριτικής και περφόρμανς με επαγγελματίες και μη ηθοποιούς (bios, Μικρό Θέατρο (Αγρίνιο), Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, Εθνικό Θέατρο, Λύκειο Επιδαύρου, κ.α.), διερευνώντας τις δυνατότητες και τις τεχνικές του θεάτρου ντοκουμέντο. Έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις της σε πανεπιστημιακά προγράμματα και συνέδρια.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Πληρ. info@theatroedu.gr / 2106541600

Print