Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 1/4/2021 6:00 μμ - 8:00 μμ Export event
Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντίνα»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 4&11&22&26/3, 1&12/4/2021 (Νότια), Δράση «Μαζί»

Διάλογοι σε καραντίνα: ονόματα, ιστορίες, στίχοι – ΜΑΖΙ
για έφηβους/έφηβες προσφυγικού και τοπικού πληθυσμού

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ

Ομάδα ΛΕΣΒΟΥ - Νότια

Διαδικτυακά, Πέμπτη 4/3/21, Πέμπτη 11/3/21, Δευτέρα 22/3/21, Παρασκευή 26/3/21 και Πέμπτη 1/4/21, Δευτέρα 12/4/2021 

Ώρες διεξαγωγής: 19:30 – 21:30

Συμμετέχουν 13 μαθητές και μαθήτριες ντόπιου και προσφυγικού πληθυσμού, που φοιτούν στο Πρότυπο Λύκειο Μυτιλήνης και στο 2ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης, καθώς και 7 καθηγητές/τριες
Εμψύχωση: Νικολέττα Δημοπούλου, Κατερίνα Αλεξιάδη

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» και της δράσης «Μαζί» που υλοποιεί με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, διοργανώνει σειρά εργαστηρίων δημιουργικής γραφής με τίτλο «Διάλογοι σε καραντίνα: ονόματα, ιστορίες, στίχοι – ΜΑΖΙ, για έφηβους/έφηβες προσφυγικού και τοπικού πληθυσμού»

Στο πλαίσιο της δράσης «Διάλογοι σε καραντίνα» οργανώνεται σειρά εργαστηρίων δημιουργικής γραφής, στα οποία έφηβοι/έφηβες προσφυγικού και τοπικού πληθυσμού σε ζεύγη ή μικρές ομάδες, ενθαρρύνονται να γράψουν μικρά συνεργατικά κείμενα, πεζά ή ποιήματα  

Σύντομα βιογραφικά σημειώματα

Η Κατερίνα Αλεξιάδη έχει οργανική θέση ως φιλόλογος στο Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης. Από τον Σεπτέμβριο του 2014 μέχρι τον Αύγουστο του 2019 εργάστηκε στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων. Είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Θεατρολογία – Μουσικολογία) και του Μεταπτυχιακού της Πολιτιστικής Διαχείρισης του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, καθώς και υποψήφια διδάκτωρ του ιδίου τμήματος στον Τομέα του Οπτικού Πολιτισμού.  
Είναι απόφοιτος του Διετούς Επαγγελματικού Κύκλου Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής C. ORFF της Σχολής Μωραΐτη. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού τραγουδιού, αρμονίας της μουσικής και κλασικού και σύγχρονου χορού, καθώς και το πρόγραμμα Ηλεκτρονικής Μουσικής του Ωδείου Αθηνών.  Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις και σε παραστάσεις χορού. Έχει εργαστεί με θεατρικές ομάδες παιδιών και έχει διοργανώσει παραστάσεις.
Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο και του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Από το 2021 είναι Περιφερειακή Συντονίστρια Νότιας Ελλάδας & Νησιών Αιγαίου του προγράμματος “Κι αν ήσουν εσύ;” που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα

Η Νικολέττα Δημοπούλου, θεατρολόγος/θεατροπαιδαγωγός, είναι απόφοιτη του Τμήματος Θεάτρου της σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ. και του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Master of Arts in International Performance Research των πανεπιστημίων του Άμστερνταμ και του Βελιγραδίου. Έχει σχεδιάσει προγράμματα διαχείρισης κοινωνικών διακρίσεων και κατάρριψης στερεοτύπων (Jugend- & Kulturprojekt e.V., Γερμανία) καθώς και προγράμματα παραστατικών τεχνών για εφήβους (British Council Greece, Επίκεντρο, Actionaid). Είναι δημιουργός της διαγενεακής παράστασης-εργαστηρίου «Τσάντα για μαξιλάρι. Μια υπόθεση Τραγική» που πραγματεύεται την εφηβεία και τη διαμόρφωση της ταυτότητας εξερευνώντας ήρωες και ηρωίδες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας. Έχει συνεργαστεί με το British Council στο πρόγραμμα «Life Skills_Αναπτύσσοντας ενεργούς πολίτες» και «Life Skills_Αναπτύσσοντας κοινωνικούς επιχειρηματίες». Από το 2016 είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση ενώ από το 2018 έχει αναλάβει το συντονισμό του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» στην περιφέρεια της Νότιας Ελλάδας και στα νησιά του Αιγαίου σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Συντονισμός δράσης «Διάλογοι σε καραντίνα»: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

Περιφερειακή Διαχείριση Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» Νότια Ελλάδα και Νησιά Αιγαίου: Κατερίνα Αλεξιάδη 
Τοπική Συντονίστρια Αττικής, βοηθός Γενικού Συντονισμού & Διαχείρισης Νότιας Ελλάδας & Νησιών Αιγαίου: Δέσποινα Μιτσιάλη
Τοπικός Συντονιστής Λέσβου: Διονύσης Παύλου

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr

Στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Πρόκειται για δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους.

Print