Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/10/2022 5:30 μμ - 8:30 μμ Export event

"Φοβάμαι»...Η διαπραγμάτευση του φόβου στη σχολική ζωή

Ιωάννινα, 21/10/2022 17:30-20:30, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς , Γιώργος Μόσχος

"Φοβάμαι»...Η διαπραγμάτευση του φόβου στη σχολική ζωή

 

Δωρεάν σεμινάριο για εκπαιδευτικούς  Θέσεις περιορισμένες

Ιωάννινα 21/10/2022

Ώρες: 17:30-20:30

Επιμορφωτές: Γιώργος Μόσχος

 

1.      Εισαγωγή στους λόγους για τους οποίους κάνουμε αυτό το εργαστήρι για τον φόβο.

2.      Ξεκινάμε με κάτι απλό, «φοβάμαι» στον λόγο, με μια σκέψη «Φοβάμαι ότι…» + μπάλα

3.      Συνεχίζουμε με το παιχνίδι «Να αλλάξει θέση όποιος»… φοβάται μήπως…. ή κάτι…

4.      Σκεφτείτε ένα περιστατικό της σχολικής ζωής στο οποίο κάποιος μαθητής ή μαθήτρια ή εκπαιδευτικός είχε ανάγκη να μοιραστεί / επικοινωνήσει ένα έντονο φόβο του/        τηςΒαφτίστε τη στιγμή με μια λέξη στο μυαλό σας. Ας περπατήσουμε στον χώρο και ας ανταλλάξουμε τις λέξεις μας με τους συμμετέχοντες…. Μη φοβάστε!!!!

5.      Σταματάμε. Ανταλλάσσουμε την ιστορία μας με ένα άτομο. Καθόμαστε σε κύκλο πάλι σε ζεύγη που συζητήσαμε τις ιστορίες μας.

6.      Κάνουμε ομάδες των 4 (2+2). Σε κάθε ομάδα επιλέγεται μία από τις ιστορίες, που θεωρείται πιο «έντονη». Για την ιστορία αυτή τα μέλη της κάθε ομάδας συζητούν:

·        Πόσο άνετα ένοιωθε το πρόσωπο της ιστορίας να μοιραστεί το φόβο του;

·        Πώς αντέδρασαν όσοι άκουσαν ή ένοιωσαν τον φόβο του προσώπου αυτού;

·        Τι είδους διαπραγμάτευση του φόβου θα ήταν βοηθητική για το πρόσωπο;

7.      Στη συνέχεια, οι ομάδες ετοιμάζουν για την ιστορία τους 3 δυναμικές εικόνες:

               α) με την εικόνα της στιγμής που το πρόσωπο θέλει να εκφράσει τον φόβο του,

               β) με την αναπαράσταση του φόβου και

               γ) με την αναπαράσταση της προσδοκίας του προσώπου για την αντίδραση των άλλων

8.      Συζητάμε όλοι μαζί με ποιους τρόπους μπορούμε να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά φόβους και φοβίες στη σχολική κοινότητα.

 

Ο Γιώργος Μόσχος σπούδασε νομικά στην Αθήνα και εγκληματολογία (Μ.Phil) στο Λονδίνο. Επιμορφώθηκε σε θέματα αυτογνωσίας και σχετίζεσθαι (ΑΚΜΑ), εκπαίδευσης ενηλίκων (ΕΑΠ), διοργάνωσης κέντρων νεότητας (ΓΓΝΓ) και θεατροπαιδαγωγικής για παιδιά (Δήμος του Λονδίνου). Εργάστηκε στους τομείς της εμψύχωσης και της υποστήριξης παιδιών και εφήβων που απειλούνται από κοινωνικό αποκλεισμό, της προάσπισης των νεανικών δικαιωμάτων και της επιμόρφωσης επαγγελματιών και εθελοντών στα πεδία εξειδίκευσης του. Το 2003 διορίστηκε ως ο πρώτος Συνήγορος του Παιδιού (Βοηθός Συνήγορος του Πολίτη για τα Δικαιώματα του Παιδιού) και υπηρέτησε σε αυτή τη θέση μέχρι και τον Ιανουάριο του 2018. Στο πλαίσιο της αποστολής του, επισκέφτηκε μεγάλο αριθμό σχολείων και ιδρυμάτων σε όλη τη χώρα, συναντήθηκε και συζήτησε με χιλιάδες παιδιά και με επαγγελματίες που εργάζονται μαζί τους, υποστηρίζοντας τη συστηματική ακρόαση των απόψεων των παιδιών και υπερασπιζόμενος τα δικαιώματά τους. Εμψυχώνει θεατρικά εργαστήρια για παιδιά από το 1985 μέχρι σήμερα διαρκώς. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Πρωτοβουλίας για το Άρθρο 12 (ΠΡΩΤΑ.12), που αποσκοπεί στην ενίσχυση και διάδοση του δικαιώματος των παιδιών να εκφράζουν ελεύθερα τη γνώμη τους. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, γραφείο Ιωαννίνων

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print