Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/11/2021 11:30 πμ - 1:30 μμ Export event
Η σωματική Επικοινωνία του Δασκάλου

Η σωματική Επικοινωνία του Δασκάλου

Διαδικτυακά, 28/11/2021, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Σοφία Πάσχου

2021 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2021: Πανδημία και Δημοκρατία. Γεφυρώνονται οι αποστάσεις;»

ΑΘΗΝΑ, Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
Εργαστήρια- Ομιλίες- Ανοιχτές συζητήσεις

Όλες οι εκδηλώσεις είναι δωρεάν και θα γίνουν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ
Απαραίτητες δηλώσεις συμμετοχής

Διαδικτυακά, Κυριακή 28 Νοεμβρίου, Ώρες: 11.00-13.30

Εργαστήριο 2: «Η σωματική Επικοινωνία του Δασκάλου».
Σοφία Πάσχου - Σκηνοθέτις

Σύντομη περιγραφή 

«Μόνο μέσα από το παιχνίδι και την απόλαυση μπορούμε να ανοίξουμε την πόρτα της φαντασίας» Φιλίπ Γκολιέ
Στη διδασκαλία και ειδικότερα στη διδασκαλία θεάτρου ή θεατρικού παιχνιδιού, ο ρυθμός  και η αίσθησή, είναι από τα πιο σημαντικά εργαλεία. Όταν διδάσκει κάποιος, το σώμα του πρέπει να είναι ενεργό, ζωντανό, για να “περάσει” η πληροφορία ή η άσκηση. Θα επικεντρωθούμε σ’ αυτό ακριβώς το σημείο. Πριν μιλήσουμε για παιχνίδια, ασκήσεις η για τον σχεδιασμό του μαθήματος, το πιο σημαντικό είναι η αυτοπεποίθηση του δασκάλου, αλλιώς το σώμα είναι αμήχανο και το παιδί δεν ακολουθεί. Ο δάσκαλος είναι σημαντικό να μάθει να γίνεται παιδί, να μάθει να παίζει, χωρίς να κρίνει και να μπλοκάρει τον εαυτό του. Αυτό προκαλεί ασφάλεια στο παιδί και έτσι σταδιακά ανοίγεται και ακολουθεί τη διαδικασία. Στόχος είναι ο δάσκαλος να ανοίξει το σώμα του και έτσι να επιτευχθεί η επικοινωνία του με τα παιδιά. Πώς να ξαναγίνει ο ίδιος παιδί. 

Ήδη έχουμε τα εργαλεία που χρειαζόμαστε: το σώμα, τη φωνή, τη φαντασία.
Θα μάθουμε να τα αξιοποιούμε, και να καταλάβουμε πώς αυτά τα εργαλεία είναι τα μόνα που χρειαζόμαστε για να δημιουργήσουμε αυτό που εμείς θέλουμε.

Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές ομάδων
Διάρκεια: 2 ώρες 
Αριθμός συμμετεχόντων: 25
Δηλώσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Προτεραιότητα θα δοθεί επίσης στα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Eκπαίδευση.
Για να συμπληρώσετε την αίτηση συμμετοχής πατήστε εδώ:  


Η σύνδεση στις εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας “Zoom” και ο σύνδεσμος θα σας σταλεί στο email που δηλώσατε στη φόρμα. Παρακαλούμε να ελέγχετε και τα spam. 
Παρακαλούμε να εισέλθετε 10 λεπτά πριν την έναρξη, για να υπάρχει χρόνος να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα σύνδεσης.
Σε περίπτωση καθυστερημένης εισόδου, παρακαλούμε να εισέλθετε με απενεργοποιημένο το μικρόφωνο και την κάμερα του υπολογιστή/ κινητού σας, καθώς μπορεί να βρίσκεται σε εξέλιξη κάποια δράση ή συζήτηση.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΕΜΨΥΧΩΤΡΙΑΣ

Η Σοφία Πάσχου σπούδασε στη Δραματική Σχολή «Αρχή» και στη LISPA (London International School Of Performing Arts) στο Λονδίνο. Ολοκλήρωσε με υποτροφία το Pedagogical Training Program στη LISPA. Στη συνέχεια εντάχθηκε ως καθηγήτρια στο δυναμικό της σχολής και δίδαξε στο Λονδίνο και στο Βερολίνο.Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Patari Project», με την οποία έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις «10cm Up», «Οδύσσεια», «Ο Μπαλ στον Αέρα», «Πιάνω Παπούτσι Πάνω στο Πιάνο», «Μύτη», «Χιονάνοι», «Θεογονία, Ένα Μεγάλο Γλέντι» (μικρό θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου) και «Τέσσερις Εποχές» (Εναλλακτική Σκηνή Εθνική Λυρικής Σκηνής). Έχει επίσης σκηνοθετήσει τις παραστάσεις «Τραμπάλα» (Εθνικό Θέατρο), «Σκλαβί» (θέατρο Πόρτα, σε συν-σκηνοθεσία με τον Θ. Μοσχόπουλο) ,«Mute» (θέατρο του Νέου Κόσμου, σε συν-σκηνοθεσία με τον Γιώργο Χρυσοστόμου) και «Ποιος ανακάλυψε την Αμερική» (Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος). Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους Lilo Baur, Helen Chadwick στο Royal Opera House στο Λονδίνο, Dessislava Stefanova, με τις ομάδες Out of Chaos, Βabakas κ.α. Έχει επιμεληθεί την κίνηση στις παραστάσεις «Ιφιγένεια εν Ταύροις» (σκην. Θ. Μοσχόπουλος, ΚΘΒΕ), «Η Δίκη του Κ» (σκην. Θ. Μοσχόπουλος, θέατρο Πόρτα), «Άφιξις» (σκην. Ι. Βουλγαράκη, μικρό θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου), «Καντίντ ή η Αισιοδοξία» (σκην. Θ. Μοσχόπουλος, θέατρο Πόρτα), «Φάρεναιτ 451» (σκην. Θ. Μοσχόπουλος, Φεστιβάλ Αθηνών), «Βάτραχοι», (σκην. Κ. Φιλίππογλου, αρχαίο θέατρο Επιδαύρου), «Μανόν» (σκην. Θ. Μοχόπουλος, Εθνική Λυρική Σκηνή), «Επιστροφή» (μουσικοθεατρική παράσταση, σύνθεση Ν. Γαλενιανός, Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής) κ.α. Η εκπαιδευτική της δραστηριότητα περιλαμβάνει μαθήματα και σεμινάρια σε παιδιά, εφήβους και ηθοποιούς. Διδάσκει υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών, είναι εξωτερική συνεργάτης του Εργαστηρίου θεάτρου  Ξένια Καλογεροπούλου, ενώ από την τρέχουσα χρονιά είναι υπεύθυνη για την εφηβική ομάδα του εργαστηρίου. Επίσης είναι εξωτερική συνεργάτης του London Bubble και του BE-Festival. Έχει διδάξει στις σχολές BSA (Birmingham School of Acting) και στο National Theatre της Αγγλίας. 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση  

Οργανωτική επιτροπή: Δήμητρα Σκέμπη, Χριστίνα Στουραΐτη, Κατερίνα Αλεξάκη,  Δήμητρα Νικολοπούλου, Αναστασία Κουλαλόγλου

Print