Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/11/2015 3:30 μμ - 6:30 μμ Export event
Ικέτιδες: μια παλιά ιστορία και τα σημεία των καιρών

Ικέτιδες: μια παλιά ιστορία και τα σημεία των καιρών

Αθήνα, 28/11/2015, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2015

ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ


"Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2015: κι αν ήσουν εσύ;-
Θεατρικές Τεχνικές για ευαισθητοποίηση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και σε θέματα Προσφύγων".


Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο

Οργανωτική Επιτροπή Ημερίδας: Χαρά Τσουκαλά, Νίκος Γκόβας, Ηρώ Ποταμούση, Σόνια Μολογούση, Λουίζα Νικολάου, Νάσια Χολέβα, Μαίρη Καλδή και ομάδα εθελοντών του Δικτύου.

Διοργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Συνεργασία: Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, ΑΡΣΙΣ- Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων, Διεθνής Αμνηστία, Κουκλοθέατρο AYUSAYA, Σχολείο Παιχνιδιού

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 9: 3.45μμ -6.45μμ "Ικέτιδες: μια παλιά ιστορία και τα σημεία των καιρών"
Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος-σκηνοθέτης

Ένα βιωματικό εργαστήριο, που, εμπνεόμενο από τις Ικέτιδες του Αισχύλου, προτείνει μια μεθοδολογία για την τάξη, που συνδέει τη λογοτεχνία με τα κοινωνικά ζητήματα της εποχής μας. Μέσα από θεατρικούς αυτοσχεδιασμούς, βασισμένους στη σύνθεση και την ενσωμάτωση κείμενου μέσα σε αυτήν, θα προσεγγίσουμε τον τρόπο που μπορούμε να “διδάξουμε" έννοιες μέσα από την ατομική, σωματική έκφραση.

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος, δραματουργός και σκηνοθέτης. Ως δραματουργός έχει συνεργαστεί με πλήθος ομάδων σε πάνω από 30 παραγωγές με έμφαση στη δραματουργία του χορού (μόνιμος συνεργάτης της ομάδας χορού Αερίτες) και την δραματουργία- διασκευή κλασσικών θεατρικών κειμένων για τη σκηνή. Ως σκηνοθέτης έχει δώσει έμφαση σε παραστάσεις που αφορούν κυρίως το νεανικό κοινό. Τα τελευταία χρόνια έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις Vivid film/μετά τον αφρό (2009-10 Υοuth Theatre Festival και περιοδεία), Τζακ Θορν Ρισπέκτ (2010-11 Θέατρο Χώρα), Αριστοφάνη Όρνιθες, Σαίξπηρ Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας, Γκαίτε Φάουστ, Σοφοκλή Αντιγόνη (2011- 2015 Θέατρο του Νέου Κόσμου). Διδάσκει δραματουργία, ιστορία θεάτρου σε δραματικές σχολές (Ωδείο Αθηνών, Πράξη 7, Δραματική σχολή Πρώτη Πράξη κτλ), θεατρική αγωγή στην Αβάθμια και Ββάθμια εκπαίδευση, εργαστήρια ενηλίκων στο Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και αλλού. Εχει διδάξει σε πανεπιστημιακά τμήματα Θεατρικών Σπουδών και Παιδαγωγικής από το 2004 ως σήμερα. (Πάτρα, Ναύπλιο, Αθήνα, Βόλος) καθώς και σε πλήθος διεθνών οργανώσεων φοιτητικού θεάτρου. Συγγραφέας δύο εκπαιδευτικών βιβλίων για το θέατρο ως εκπαιδευτικό εργαλείο (Θέατρο- Θεατρική Αγωγή, εκδ. Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων- ΥΠΠΕΠΘ, 2007 Διαδρομές Βιωματικής Μάθησης, Η Διδασκαλία της ιστορίας μέσα από το Θέατρο, εκδ. Κέδρος 2011). Έχει διοργανώσει διάφορα θεατρικά φεστιβάλ για νέους δημιουργούς και συγγραφείς (Studio Ιλίσια, Θέατρο Χώρα, Θέατρο Νέου Κόσμου) καθώς και σχολικά φεστιβάλ Θεάτρου (με το Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση


 

Print