Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 2/12/2017 2:00 μμ - 5:00 μμ Export event
Ο εχθρός του λαού

Ο εχθρός του λαού

Θεσσαλονίκη, 2/12/2017, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Θωμαή Ουζούνη, Αναστάσης-Δημήτρης Ροϊλός

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2017»
Ανιχνεύοντας τον ρόλο του πολίτη

Διημερίδα
Βιωματικά Εργαστήρια - Δρώμενα - Εισηγήσεις

Θεσσαλονίκη, Παρασκευή 1 - Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

στο 1ο ΓΕΛ Συκεών (Επταπυργίου 150)

Β΄ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (14.00-17.00)

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 9: Θωμαή Ουζούνη, ηθοποιός ΚΘΒΕ, θεατροπαιδαγωγός, Αναστάσης - Δημήτρης Ροϊλός, Ηθοποιός ΚΘΒΕ, Θεατροπαιδαγωγός 
“Ο εχθρός του λαού”. Εκπαιδευτικό Δράμα βασισμένο στον Εχθρό του λαού του Ερρίκου Ίψεν. Στόχος του εργαστηρίου είναι να αναδείξει τον ρόλο του πολίτη μέσα στο κοινωνικό σύνολο και την επιρροή που μπορεί να ασκήσει σ’ αυτό. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα αναζητηθούν από τους συμμετέχοντες οι δυσκολίες που συναντά το άτομο όταν αποφασίζει να αντιπαρατεθεί στην εξουσία και να δράσει προς όφελος του συνόλου. Θα διερευνηθούν ερωτήματα όπως: Τι οφείλει να κάνει ένα πολίτης μπροστά σε μια οικολογική καταστροφή; Μπορεί το προσωπικό συμφέρον να αναστείλει την κοινωνική δράση του ατόμου; Πώς μπορεί ένας πολίτης να κινητοποιήσει μια κοινωνική αμάδα, όταν πιστεύει ότι αυτή απειλείται; μεγάλες τάξεις Α/θμιας

Η Θωμαή Ουζούνη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αποφοίτησε από το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ.( κατεύθυνση υποκριτικής) το 2011. Από το 2009 εργάστηκε ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη στο Κ.Θ.Β.Ε., στο Νέο Θέατρο Θεσσαλονίκης, στο Σχήμα εκτός Άξονα, PushyourArtCompany κ.ά. και ως θεατροπαιδαγωγός σε πολιτιστικούς οργανισμούς δήμων, στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, στην Εταιρία Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης, στο Κ.Θ.Β.Ε. , στην Δραματική Σχολή Ανδρέας Βουτσινάς κ.ά. Η εργασία της με τίτλο Οι όψεις της μοναξιάς στην Κατερίνα Γώγου κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Οδός Πανός.

Ο Αναστάσης - Δημήτρης Ροϊλός Το 2013 αποφοίτησε από το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.  Από το 2009 εργάζεται ως ηθοποιός (ΚΘΒΕ, Αυλαία, Πορεία, Πόρτα, κ.ά). Στο θέατρο για παιδιά έχει υποδυθεί τον Σιμιγδαλένιο στο ομώνυμο έργο του Α. Αδαμόπουλου, το βασιλόπουλο στο «Σκλαβί» της Ξ. Καλογεροπούλου, τον Φοίβο στην «Παναγία των Παρισίων» του V. Hugo και την περίοδο 2013-2015 με τον μουσικό Κωστή Βοζίκη έπαιζαν παραμύθια του Ε. Τριβιζά σε σχολεία της Μακεδονίας και στο θέατρο Αμαλία σε παραγωγή, σκηνοθεσία και μουσική των ιδίων. Παράλληλα με την υποκριτική ασχολήθηκε με τη διοργάνωση εκδηλώσεων για παιδιά 4-6 και 8-12 ετών για τις Εκδόσεις Μεταίχμιο (2011-2013). Έκανε θεατρικό παιχνίδι στον παιδικό σταθμό του Ελληνογαλλικού Κολεγίου Δελασάλ (2013-2015) και τον όμιλο του θεάτρου στο Γυμνάσιο-Λύκειο του Αρσακείου Θεσσαλονίκης (2016-2017).


 

Print