Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/11/2014 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event
Παιχνίδια για τη γνωριμία, το δέσιμο και την ανάπτυξη εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών μιας ομάδας

Παιχνίδια για τη γνωριμία, το δέσιμο και την ανάπτυξη εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών μιας ομάδας

Θεσσαλονίκη, 29/11/2014, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Μεντίζη

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔιΗΜΕΡΙΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 28-29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ - ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΔΡΩΜΕΝΑ

"Εκπαίδευση και Θέατρο: Βιωματικές Δράσεις μέσω του θεάτρου"
στο 1ο Λύκειο Συκεών

Είσοδος ελεύθερη


Α΄ ΚΥΚΛΟΣ 9.30 – 12.30 

Παιχνίδια για τη γνωριμία, το δέσιμο και την ανάπτυξη εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών μιας ομάδας, Μαρία Μεντίζη, θεατρολόγος
Για να μπορέσει να λειτουργήσει μια οποιαδήποτε ομάδα ώστε να πετύχει τους στόχους της, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει μεταξύ των μελών της μια τέτοια σχέση που να επιτρέπει το σεβασμό, την ανοχή και την εμπιστοσύνη. Πολύ περισσότερο όταν η ομάδα αυτή ασχολείται με θέματα που σχετίζονται με το θέατρο ή άλλες δράσεις που απαιτούν την ελεύθερη έκφραση γνώμης, συναισθημάτων, εμπειριών κ.ά. Οι μαθητές θα πρέπει να λειτουργήσουν μέσα σ’ ένα κλίμα συνεργασίας που θα τους επιτρέψει να εκφραστούν χωρίς να φοβούνται την κριτική, την κοροϊδία ή ακόμη και την απόρριψη.  Το βιωματικό εργαστήριο θα επιχειρήσει, μέσα στο διατιθέμενο τρίωρο, ν’ αναπτύξει μεταξύ των συμμετεχόντων τέτοιου είδους σχέσεις αλλά και να τους παράσχει γνώσεις, τεχνικές, παιχνίδια και μικρά μυστικά για να οργανώσουν την ομάδα τους έτσι ώστε να πετύχουν τους στόχους τους μέσα σ’ ένα κλίμα συνεργασίας, δημιουργικότητας κι ελεύθερης έκφρασης.

Μαρία Μεντίζη, Θεατρολόγος. Η Μαρία Μεντίζη γεννήθηκε, ζει κι εργάζεται ως εκπαιδευτικός-θεατρολόγος στις Σέρρες. Τελείωσε το Τμήμα Θεάτρου στο ΑΠΘ κι ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της (σπουδές στην εκπαίδευση, ΕΑΠ) με θέμα τη διδασκαλία του μαθήματος της γλώσσας μέσω του Εκπαιδευτικού Δράματος. Από το 1998 εμψυχώνει ομάδες ενηλίκων ερασιτεχνών σε διάφορους συλλόγους του Νομού Σερρών αλλά και μαθητών στα πλαίσια του σχολείου (Α/θμια, Β/θμια Εκπαίδευση και πλήθος θεατρικών εκδηλώσεων στο Μουσικό Σχολείο Σερρών). Έχει συνεργαστεί με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών ως βοηθός σκηνοθέτης, το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων ως εισηγήτρια σε πλήθος σεμιναρίων, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και πολλούς άλλους φορείς.


 

Print