Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/1/2023 6:00 μμ - 22/1/2023 7:00 μμ Export event
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Berovo North Macedonia 21-22/1/2023 Partners Meeting

"Theatre Makes Politics # Theatre Power Politics"
 Partners Meeting 21-22/1/2023
Berovo North Macedonia

 Host: CID
Participants: Lutz Pickardt (BUT), Marja Krstevska (CID), Bruno Freyssinet (LT),  Vassia Kossiva (TENet-Gr), Nikos Govas (TENet-Gr), Nami Isaki (CID), Nikolas Lore (LT), Andreas (STD)
On line participation: Vicente de Sa (EQ), ,  Hugu (EQ), Katerina Alexiadi (TENet-Gr)
Project Partners organisations
-Bundesverband Theaterpädagogik e.V., (BUT) Germany (Project Coordinator)
-La Transplanisphere (LT), France
-Hellenic Theatre/Drama & Education Network (TENet-Gr), Greece
-Ex-Quorum - Associação de Divulgação de Eventos Culturais (EQ), Portugal
-Centre for Intercultural Dialoque Association (CID), Rebublic of North Macedonia
-Stadt Theatre Dortmund (STD), Germany 

 

Erasmus + KA220-YOU - Cooperation partnerships in youth 2022-2025

Print