Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/11/2014 1:30 μμ - 4:30 μμ Export event
Το δέντρο που έδινε

Το δέντρο που έδινε

Θεσσαλονίκη, 29/11/2014, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Γιαγκούλη, Κατερίνα Κατσιούρη, Στέλλα Λυναρδή

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔιΗΜΕΡΙΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 28-29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ - ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΔΡΩΜΕΝΑ

"Εκπαίδευση και Θέατρο: Βιωματικές Δράσεις μέσω του θεάτρου"
στο 1ο Λύκειο Συκεών

Είσοδος ελεύθερη


Β΄ ΚΥΚΛΟΣ 13.30 -16.30

Το δέντρο που έδινε, Χριστίνα Γιαγκούλη, θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός, Κατερίνα Κατσιούρη, εικαστικός, Στέλλα Λυναρδή, μουσικολόγος - μουσικoπαιδαγωγός
Με αφορμή ένα καινοτόμο πολιτιστικό πρόγραμμα για την Α/θμια εκπαίδευση  Χαλκιδικής, γεννήθηκε το πρότζεκτ «Το δέντρο που έδινε». Κείμενο το γνωστό αλληγορικό παραμύθι του Σέλ Σίλβερσταιν. Σκηνική απόδοση αυτοσχεδιαστική. Μουσική και εικαστική  επένδυση αυτοσχεδιαστική. Σύμπραξη τριών εκπαιδευτικών σε συνεργασία με τους μαθητές. Αποτέλεσμα μια παράσταση στηριγμένη στον αυτοσχεδιασμό. Ένα κείμενο αυτοαναφορικό  αλλά παράλληλα με περιβαλλοντικές διαστάσεις. Στο τρίωρο σεμινάριο θα χτίσουμε  μια θεατρική παράσταση, μέσα από τις δικές μας εμπνεύσεις. Με βιωματικές ασκήσεις υποκριτικής και μουσικής καθώς και εικαστικές δημιουργίες θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε μια προσωπική καλλιτεχνική σύνθεση. Βασικά στοιχεία εκτός από τον  αυτοσχεδιασμό,  η δραματοποίηση,  η αφήγηση, η σωματικότητα.  Η εμπειρία του σεμιναρίου θα μπορούσε να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να φτιάξουν βήμα-βήμα μια παράσταση με τους μαθητές τους στο πλαίσιο ενός προγράμματος (πολιτιστικό, περιβαλλοντικό,  ευέλικτη ζώνη). Με το πέρας του σεμιναρίου θα γίνει ανοιχτή παρουσίαση.

Χριστίνα Γιαγκούλη, Θεατροπαιδαγωγός, ηθοποιός . Γεννήθηκε  στη Θεσσαλονίκη. Αποφοίτησε από το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. στη κατεύθυνση υποκριτικής (2004). To 2009 ολοκλήρωσε με άριστα τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο ίδιο Τμήμα. Από το 2004 εργάστηκε ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη (Ο.Μ.Μ.Θ, Κ.Θ.Β.Ε., Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης», θίασος Κάρμεν Ρουγγέρη κ.α.) και ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού σε πολιτιστικούς οργανισμούς δήμων και σχολών γονέων. Έχει διδάξει σε δημόσια ΙΕΚ, ενώ έχει εμψυχώσει σεμινάρια θεατροπαιδαγωγικά και υποκριτικής (Κ.Ω.Θ, Δίκτυο για το Θέατρο στην Eκπαίδευση, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση Χαλκιδικής). Έχει διδάξει το μάθημα της «υποκριτικής» στη Σχολή Μελοδραματικής του Κ.Ω.Θ  (2010-2013). Διδάσκει θέατρο σε παιδιά από το 2005, στο δημόσιο δημοτικό σχολείο.

Κατερίνα Κατσιούρα, Εικαστικός – εκπαιδευτικός. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη όπου ζει και εργάζεται. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. με άριστα (2002). Ως φοιτήτρια έλαβε υποτροφίες επίδοσης και βραβεία από το Ι.Κ.Υ. για τα ακαδημαϊκά έτη 1997-98 και 1998-99. Από το 2003 έως το 2005 εκπόνησε καλλιτεχνικό έργο με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών υπό την επίβλεψη του καθηγητή του Α.Π.Θ. κου. Ι. Φωκά. Έχει πραγματοποιήσει μια ατομική έκθεση. Έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις. Το 2005 επιτυγχάνει στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και έως το 2013 διδάσκει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση το μάθημα των εικαστικών. Από το 2013 διδάσκει στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Στυλιανή Λιναρδή, Μουσικολόγος – μουσικoπαιδαγωγός .Γεννήθηκε στα Ν. Μουδανιά Χαλκιδικής. Σπούδασε πιάνο, ανώτερα θεωρητικά και είναι ενεργό μέλος Φιλαρμονικής (alto σαξόφωνο). Απόφοιτη με Master του Τμήματος Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. και με Πιστοποιητικό Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Συμμετείχε ως εισηγήτρια στο 2ο Συνέδριο «Επιστήμες της Εκπαίδευσης», υπό την διοργάνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, ως επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «Μουσικοθεραπεία» στο Πρότυπο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες «Αγία Θεοδώρα». Συμμετείχε σε μουσικές δραστηριότητες ως διοργανώτρια, αλλά και ως μέλος και συνέθεσε μουσική σε Μουσικά Παραμύθια. Ως μουσική παιδαγωγός διδάσκει σε Ωδεία, Πολιτιστικούς Συλλόγους και σε σχολεία (Α΄Βάθμιας και Β’Βάθμιας) εκπαίδευσης από το 2003. 


 

Print