Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Όταν ο σκηνικός χώρος δημιουργείται από το ανθρώπινο Σώμα

Θεσσαλονίκη, 12/3/2006, Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006, Αυγή Προγκίδη

Ταιριάξτε τη λέξη με τη δράση και τη δράση με τη λέξη…

Θεσσαλονίκη, 11/3/2006, Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006, Αναστασία Κουμίδου

Εκπαιδευτικά Προγράμματα στην Προσχολική Ηλικία: Παραδείγματα και Εφαρμογές

Θεσσαλονίκη, 11/3/2006, Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006, Νίκος Κυριακίδης

Σκηνικά για το θέατρο στο σχολείο: ιδέες και τεχνικές no budget

Θεσσαλονίκη, 11/3/2006, Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006, Κατερίνα Γκαγκάκη

Θέατρο και Δράμα: Χρήσιμα Εργαλεία στα χέρια του Εκπαιδευτικού

Σέρρες, 11-12/3/2006, Προ-συνεδριακό Εργαστήριο στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006, Σοφία Λαμπρίδου, Δαβίδ Άντζελ

Θέατρο στο σχολείο: σκηνικά, ιδέες, υλικά

 
Θεσσαλονίκη, 26/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Κατερίνα Γκαγκάκη

Άσκηση στην ορθοφωνία και την εκφραστική ανάγνωση

 
Θεσσαλονίκη, 26/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Από το παιχνίδι στην ομαδική θεατρική δημιουργία

 
Θεσσαλονίκη, 26/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζένη Καραβίτη

Η εφαρμογή του Εκπαιδευτικού Δράματος στη διδασκαλία της Ιστορίας

 
Θεσσαλονίκη, 26/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Λία Δαμιανάκη

Παραμύθι με εργαλείο τη μάσκα-δημιουργία στην τάξη

 
Θεσσαλονίκη, 26/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Κατερίνα Τερζοπούλου

Παραδείγματα διδασκαλίας μέσα από το θεατρικό παιχνίδι

 
Θεσσαλονίκη, 26/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Αργυρώ Σκίτσα

Γεφυρώνοντας το σχολείο με τη ζωή

 
Θεσσαλονίκη, 26/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιάννης Πουταχίδης

Δραματοποίηση και σχολικές γιορτές

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς

Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι "Όρνιθες" του Αριστοφάνη

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Ερμηνευτική προσέγγιση και σκηνική πραγμάτωση της αρχαίας ελλ. τραγωδίας

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μόνα Κιτσοπούλου

Περί αυτοσχεδιασμού

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Γκασνάκης

Η παντομίμα ως μέσο διδασκαλίας

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χαρίκλεια Τερζητάνου

Σχολείο και εκδηλώσεις πολιτισμού-Γιορτές και σχολείο, νέο νόημα!

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Έφη Στέφα

Το θεατρικό παιχνίδι και τα αντικείμενα

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα

Δραματοποίηση και σχολικές γιορτές

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
First7374757677798182

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
13141516
"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

"Τα περάσματα" - Ένα βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης

Θεσσαλονίκη, 16/1/2025, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
1819
202122232425
26
2728293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
3456789

Αναζήτηση