Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης των προγραμμάτων ΠΕ

Πορόια Σερρών, 18-20/11/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης, Γιάννης Πουταχίδης

Άσκηση στην ορθοφωνία και την εκφραστική ανάγνωση

Νέα Μουδανιά, 20/10/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα στα σχολεία

 
Θεσσαλονίκη, 3-5/10/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, John Somers

Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης σχολικών παραστάσεων

 
Αρναία, 6-7/9/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης, Τάκης Τζαμαργιάς

Το Πορτοκάλι με την Περόνη

 
Σέρρες, 9/4/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη

Αυτοσχεδιασμός και στοιχεία Σύγχρονου Χορού

 
Σέρρες, 9/4/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Βερονίκη Τσουγκράνη

Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών

Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Απόστολος Αποστολίδης

Η Αλίκη στο θαυμαστό κόσμο της εφηβείας

Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

Ομαδική Θεατρική Δημιουργία: Σώμα, παιχνίδι, αυτοσχεδιασμός

Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη

Δραματοποίηση ή εικονογράφηση;

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νίκος Γκόβας

Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη

Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα

Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη

Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Μια διδακτική πρόταση για την «Ελένη » του Ευριπίδη

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αλεξάνδρα Μυλωνά

Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Περσεφόνη Σέξτου
First7576777879808183

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Θεσσαλονίκη, 30/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
#Support_Hara

#Support_Hara

Θεσσαλονίκη, 31/10-1/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
1
2
3456789
101112131415
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
22
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
23
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
242526272829
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
30
1234567

Αναζήτηση