ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητικά Καλλιτεχνικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης


Κατά το διάστημα 2015-2023 οργανώθηκαν 138 Μαθητικά Φεστιβάλ-Ημέρες Δράσεις με τη συμμετοχή 18997 μαθητών/μαθητριών, 1801 εκπαιδευτικών από 778 σχολεία σε πάνω από 25 πόλεις
 


 

 

ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ-ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ 2024
Δελτίο Τύπου

 
 


 

 

2022

12 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ &  6 Ημέρες Δράσης 
130 σχολεία, 2921 μαθητές-μαθήτριες, 388 εκπαιδευτικοί



 

2018

19 μαθητικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης
130 σχολεία, 18 πόλεις, 2563 μαθητές/μαθήτριες,
246 εκπαιδευτικοί, 5200 γονείς, μέλη τοπικών κοινωνιών



 

2021

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
74 σχολεία & δομές εκπαίδευσης, 1111 μαθητές/μαθήτριες, 115 εκπαιδευτικοί σε 17 πόλεις διαδικτυακά



 

2017

20 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & 17 Ημέρες Δράσης
2544 μαθητές/μαθήτριες,  170 εκπαιδευτικοί, 110 σχολεία
 



 

2020

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
19 σχολεία, 585 μαθητές/μαθήτριες, 65 εκπαιδευτικοί σε 4 πόλεις & διαδικτυακά



 

2016

Ημέρες Δράσης,
12 σχολεία, 563 μαθητές/μαθήτριες, 25 εκπαιδευτικοί

Αθήνα, Πάτρα Τρίκαλα



 

2019

22 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης,
135 σχολεία, 18 πόλεις, 4613 μαθητές/μαθήτριες, 394 εκπαιδευτικοί, 1807 γονείς



 

2015

22 Ημέρες Δράσης,
26 σχολεία,
1235 μαθητές,
55 εκπαιδευτικοί



Όλα τα ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ & ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ

«Μονόλογοι σε καραντίνα» - γνωρίζοντας τους ανθρώπους πίσω από τα κείμενα!

«Μονόλογοι σε καραντίνα» - γνωρίζοντας τους ανθρώπους πίσω από τα κείμενα!

Διαδικτυακά, 28/11/2020 (Νότια), παρουσίαση βιβλίου, ανοιχτή συζήτηση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/11/2020 12:00 μμ - 2:00 μμ Export event


  

Παρουσίαση βιβλίου & Ανοιχτή εκδήλωση
«Μονόλογοι σε καραντίνα» - γνωρίζοντας του ανθρώπους πίσω από τα κείμενα!

Διαδικτυακά,  Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020, 12.00-14.00
για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων

Με αφορμή την έκδοση του βιβλίου «Μονόλογοι σε καραντίνα» και την ομώνυμη Διεθνή Ημέρα Δράσης, που τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2020, σας προσκαλούμε με χαρά σε μια διαδικτυακή συνάντηση με τους συντελεστές του βιβλίου.

Οι έφηβες και έφηβοι συγγραφείς, οι  άνθρωποι που λειτούργησαν ως σύνδεσμοι, οι διερμηνείς, οι εμψυχωτές και συγγραφείς των εργαστηρίων και οι συντονιστές της δράσης, συναντιούνται όλοι μαζί για ακόμα μια φορά, για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του βιβλίου, αλλά και πέρα από αυτή.

Ελάτε να γνωρίσουμε τα κείμενα και τους ανθρώπους πίσω από το βιβλίο «Μονόλογοι σε καραντίνα», να ανταλλάξουμε ιδέες, σκέψεις και συναισθήματα για το παρόν και το μέλλον. Οδηγός μας ένα βιβλίο που δημιουργήθηκε με νέες και νέους πρόσφυγες κατά τη διάρκεια της πρώτης καραντίνας και σήμερα είναι επίκαιρο όσο ποτέ.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα αναγνωστούν αποσπάσματα από το βιβλίο.

Διάρκεια: 2 ώρες 

Έναρξη 12:00. Λήξη: 14:00

Υποστήριξη: Κατερίνα Αλεξιάδη

Απευθύνεται σε: εκπαιδευτικούς, μαθητές, σχολεία, καλλιτεχνικές ομάδες και συλλόγους στην Ελλάδα και σε όλος τον κόσμο που επιθυμούν να αξιοποιήσουν το υλικό της έκδοσης ως πηγή έμπνευσης και περαιτέρω δημιουργίας 

Αριθμός συμμετεχόντων:100

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ: Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Προτεραιότητα θα δοθεί στα μέλη του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση που έχουν τακτοποιήσει τη συνδρομή τους για το 2020
Απαραίτητη η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας ενδιαφέροντος εδώ.

Η σύνδεση θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας “Zoom” και ο σύνδεσμος θα σας σταλεί στο email  που δηλώσατε στην φόρμα.
Παρακαλούμε να εισέλθετε 10 λεπτά πριν την έναρξη, για να υπάρχει χρόνος να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα σύνδεσης.
Σε περίπτωση καθυστερημένης εισόδου, παρακαλούμε να εισέλθετε με απενεργοποιημένο το μικρόφωνο και την κάμερα του υπολογιστή/ κινητού σας, καθώς μπορεί να βρίσκεται σε εξέλιξη κάποια δράση ή συζήτηση.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;"

Πληρ 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr


Η Δράση "Μονόλογοι σε καραντίνα"

Είκοσι τέσσερις έφηβοι πρόσφυγες που ζουν στην Ελλάδα παρουσιάζουν κείμενα και ζωγραφιές τους, με αφορμή την περίοδο της προσωρινής καραντίνας λόγω του κορωνοϊού, μέσα από τη δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα». 
Η δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα» ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2020, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;», που πραγματοποιούν το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την  Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Υ.Α.). 
Νεαροί πρόσφυγες, αγόρια και κορίτσια 13 έως 19 ετών, που ζουν σε διάφορες δομές και περιοχές της χώρας, είτε με τις οικογένειές τους είτε ασυνόδευτα, συμμετείχαν στη δράση μέσα από έναν κύκλο διαδικτυακών εργαστηρίων γραφής. Τα εργαστήρια εμψύχωσαν τρεις συγγραφείς με την υποστήριξη μιας ομάδας από διερμηνείς, εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς των φορέων που στήριξαν τη δράση. 
Η έκδοση «Μονόλογοι σε καραντίνα», διαθέσιμη δωρεάν στα ελληνικά και αγγλικά, περιλαμβάνει τη φωνή των εφήβων, όπως προέκυψε από τα παραπάνω εργαστήρια, την περίοδο που «έμειναν σπίτι», όπως όλος ο πληθυσμός της χώρας. 

Για να ακουστεί η φωνή τους!

Το κάλεσμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, σχολεία, καλλιτεχνικές ομάδες και συλλόγους στην Ελλάδα και σε όλον τον κόσμο, που επιθυμούν να αξιοποιήσουν το υλικό της έκδοσης ως πηγή έμπνευσης και περαιτέρω δημιουργίας μέσα από καλλιτεχνικά δρώμενα, αναγνώσεις κειμένων, θεματικά εργαστήρια, παρουσιάσεις κ.ά. 

Φορείς στη δράση «Μονόλογοι σε Καραντίνα»: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, με τη συνεργασία των ΑΡΣΙΣ, PRAKSIS, Ηλιακτίδα ΑΜΚΕ, Κοινωνικό ΕΚΑΒ, Αναπτυξιακή «Πάρνωνα» ΑΕ Ο.Τ.Α. Τρίπολη, Αναπτυξιακή Καρδίτσας ΑΝΚΑ Ο.Τ.Α Καρδίτσα, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης.

Πρόγραμμα και Δράση πιστοποιημένα από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA)


 

Print

Number of views (4102)/Σχόλια (0)