Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Οι δράσεις του "Κι αν ήσουν εσύ;"

 


 


Σεμινάρια εκπαιδευτικών

Διάλογοι σε καραντίνα

Δράσεις για μαθητές

Διαδραστικές παραστάσεις

Μονόλογοι σε καραντίνα

Μαθητικά φεστιβάλ

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πάρουν μέρος​

  1. Για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των άλλων επιμορφούμενων στα σεμινάρια οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να βλέπουν τις κατά περίπτωση οδηγίες-ανακοινώσεις στις επιμέρους σελίδες των δράσεων καθώς σε διαφορετικές πόλεις η διαδικασία εγγραφής και συμμετοχής ενδέχεται να διαφέρει.
     
  2. Η επιλογή σχολείων για τα Δίκτυα Σχολείων «κι αν ήσουν εσύ;» γίνεται με τη συνεργασία των Περιφερειακών και των Τοπικών ανά πόλη Συντονιστών του προγράμματος με τα κατά τόπους στελέχη της Εκπαίδευσης (Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Πρωτοβάθμας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων, Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής, Αγωγής Υγείας, Συντονιστές Εκπαίδευσης στα ΠΕΚΕΣ, Υπεύθυνους ΚΠΕ κ.ά.). Τα ενδιαφερόμενα σχολεία υποβάλουν αίτημα ένταξης στο πρόγραμμα.
     
  3. Για τα αυτοτελή εργαστήρια σε μαθητές, το ενδιαφερόμενο σχολείο θα πρέπει να συμπληρώνει τη σχετική φόρμα αίτησης.
     
  4. Οι δράσεις «Μαζί» είναι ανοιχτές στην εκπαιδευτική αλλά και την ευρύτερη τοπική κοινότητα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται με σχετικές ανακοινώσεις για τον τρόπο συμμετοχής και επικοινωνίας από την ιστοσελίδα του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

     

 

Χρονολογική λίστα των δράσεων του "Κι αν ήσουν εσύ;"

Κεντρική διαδικτυακή συνάντηση στελεχών του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» - «Eκπαιδευτικές δράσεις για το προσφυγικό ζήτημα στη Χίο»

Κεντρική διαδικτυακή συνάντηση στελεχών του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» - «Eκπαιδευτικές δράσεις για το προσφυγικό ζήτημα στη Χίο»

Διαδικτυακά, 9/4/2020, Εκπαίδευση στελεχών - κεντρική, Ανατολή Βροχαρίδου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/4/2020 7:30 μμ - 9:30 μμ Export event

Κεντρική διαδικτυακή συνάντηση στελεχών του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»

«Eκπαιδευτικές δράσεις για το προσφυγικό ζήτημα στη Χίο»

Διαδικτυακά, 9/4/2020

Ώρες: 19.30 – 21.30 

Επιμορφώτρια: Ανατολή Βροχαρίδου, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Εκπαίδευσης για την Αειφορία στο 2 ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ Βορείου Αιγαίου.
Συντονισμός: Νικολέτα Δημοπούλου

Σύντομη περιγραφή
Με αφόρμηση τις εξελίξεις και τους τρόπους διαχείρισης των προσφυγικών ροών τους τελευταίους δύο μήνες, η εισήγηση αυτή έχει στόχο να πληροφορήσει σχετικά με τις συνθήκες που επικρατούν στη Χίο αλλά και άλλα νησιά που βρίσκονται στην επικράτεια του 2 ου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Θα ασχοληθούμε με προκλήσεις και αντιδράσεις της κοινωνίας, αλλαγές, αναβολές ή αναπροσαρμογές σε ό,τι αφορά στα προγράμματα αντίστοιχων θεματικών στο σχολείο, διαφοροποιήσεις στην προσέλευση των παιδιών-προσφύγων στα σχολεία και στη στάση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων. Πως αναδιαμορφώνονται οι ανάγκες των εκπαιδευτικών για επιμόρφωση; Δράσεις που έχουν υλοποιηθεί και σκέψεις για το μέλλον έτσι οπως αυτές διαμόρφώνονται από τις νέες συνθήκες, τους τυχόν περιορισμούς και τις νέες προκλήσεις εντός και εκτός σχολικής τάξης.

Βιογραφικά στοιχεία
Η Ανατολή Βροχαρίδου γεννήθηκε στην Κοζάνη και αποφοίτησε από το Πρότυπο Κλασσικό Λύκειο Κοζάνης.
Σπούδασε στη Σχολή Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης και στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Συνέχισε τις σπουδές της στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Φύλο, Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας» στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Έχει παρακολουθήσει, επίσης, το πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης στο Διδασκαλείο «Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Επίσης, είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Σχολής Επιστημών της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Έχει εργαστεί πολλά χρόνια ως νηπιαγωγός σε σχολεία του Ν. Αττικής και του Ν. Χίου. Στη συνέχεια εργάστηκε, ως Καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Χίου. Από το 2012 μέχρι το 2018, ήταν αποσπασμένη στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, ως υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων. Από το 2018 έως και σήμερα είναι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Εκπαίδευσης για την Αειφορία στο 2 ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ Βορείου Αιγαίου.
Συμμετείχε, ως μέλος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης «Αδαμάντιος Κοραής», είναι αντιπρόεδρος του Συλλόγου
«Οι Φίλοι της Βιβλιοθήκης Κοραής» και μέχρι πρόσφατα μέλος του Δ.Σ του Ομηρείου Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Χίου. Επιπλέον, είναι συγγραφέας του παραμυθιού «Ο Βασιλιάς και το Βιβλίο-Πουλί» που αφορά παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Εκπαίδευση στελεχών
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Έτος
  • 2020 β' τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Δημοπούλου Νικολέτα
  • Βροχαρίδου Ανατολή
Print

Number of views (1867)/Σχόλια (0)