Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Σεμινάρια εκπαιδευτικών

Διάλογοι σε καραντίνα

Δράσεις για μαθητές

Διαδραστικές παραστάσεις

Μονόλογοι σε καραντίνα

Μαθητικά φεστιβάλ

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πάρουν μέρος​

  1. Για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των άλλων επιμορφούμενων στα σεμινάρια οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να βλέπουν τις κατά περίπτωση οδηγίες-ανακοινώσεις στις επιμέρους σελίδες των δράσεων καθώς σε διαφορετικές πόλεις η διαδικασία εγγραφής και συμμετοχής ενδέχεται να διαφέρει.
     
  2. Η επιλογή σχολείων για τα Δίκτυα Σχολείων «κι αν ήσουν εσύ;» γίνεται με τη συνεργασία των Περιφερειακών και των Τοπικών ανά πόλη Συντονιστών του προγράμματος με τα κατά τόπους στελέχη της Εκπαίδευσης (Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Πρωτοβάθμας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων, Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής, Αγωγής Υγείας, Συντονιστές Εκπαίδευσης στα ΠΕΚΕΣ, Υπεύθυνους ΚΠΕ κ.ά.). Τα ενδιαφερόμενα σχολεία υποβάλουν αίτημα ένταξης στο πρόγραμμα.
     
  3. Για τα αυτοτελή εργαστήρια σε μαθητές, το ενδιαφερόμενο σχολείο θα πρέπει να συμπληρώνει τη σχετική φόρμα αίτησης.
     
  4. Οι δράσεις «Μαζί» είναι ανοιχτές στην εκπαιδευτική αλλά και την ευρύτερη τοπική κοινότητα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται με σχετικές ανακοινώσεις για τον τρόπο συμμετοχής και επικοινωνίας από την ιστοσελίδα του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

     

 

Χρονολογική λίστα των δράσεων του "Κι αν ήσουν εσύ;"

Το πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;"

Το πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;"

Θεσσαλονίκη, 5/12/2015, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Τζένη Καραβίτη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/12/2015 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2015

ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ – ΔΡΩΜΕΝΑ – ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 & ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015


"Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2015: κι αν ήσουν εσύ;-
Θεατρικές Τεχνικές για ευαισθητοποίηση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και σε θέματα Προσφύγων".


Τόπος: 1ο Λύκειο Συκεών (Επταπυργίου 150, λεωφορείο 23 από την αφετηρία της Πλατείας Ελευθερίας και στάση «Σχολείο» στο Επταπύργιο)
Είσοδος ελεύθερη

Α΄ ΚΥΚΛΟΣ 9.30 – 12.30

"Το πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Τζένη Καραβίτη, φιλόλογος, θεατροπαιδαγωγός
Το εργαστήριο αποτελεί μέρος του ομότιτλου βιωματικού προγράμματος ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες, που δημιουργήθηκε από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με τη στήριξη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες το 2015. Αξιοποιεί το εκπαιδευτικό υλικό «Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των προσφύγων» του προγράμματος «Συμβίωση» και στοιχεία του βιωματικού παιχνιδιού «Περάσματα» της Ύπατης Αρμοστείας.

Τζένη Καραβίτη, φιλόλογος, θεατροπαιδαγωγός

Η Τζένη Καραβίτη είναι απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο στο University of Essex του Η. Βασιλείου. Ιδρυτικό μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και μέλος της συντακτικής επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «εκπαίδευση και θέατρο». Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής του Το Πορτοκάλι με την Περόνη-Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (2004), έγραψε το Young Theatre Voices 2007: Ancient myths and contemporary life και επιμελήθηκε το «… κι εμείς καλύτερα: 33 «Καλλιτεχνικά» παραμύθια (2013). Πρόσφατα συμμετείχε στην εκπόνηση Προγράμματος Σπουδών του αντικειμένου Θεατρικό Παιχνίδι - Δραματοποίηση για τα Καλλιτεχνικά Γυμνάσια.


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Έτος
  • 2015
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Εμψυχωτές
  • Καραβίτη Πολυξένη
Συνεργαζόμενοι
  • Ύπατη Αρµοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
Σχολεία
  • 1ο ΓΕΛ Συκεών Θεσσαλονίκης
Print

Number of views (1675)/Σχόλια (0)