Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/3/2008 10:00 πμ - 12:30 μμ Export event
Από το κείμενο στην παράσταση

Από το κείμενο στην παράσταση

Αθήνα, 30/3/2008, Εργαστήριο, Shifra Schonmann

«Από το κείμενο στην παράσταση»

Shifra Schonmann, Professor, Εργαστήριο Έρευνας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Σχολή Παιδαγωγικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο της Haifa, Ισραήλ

Κυριακή 30/3/2008, 10.00-12.30

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Στο θέατρο στην εκπαίδευση καλούμαστε να δράσουμε. Στο θέατρο στη σκηνή καλούμαστε να επικοινωνήσουμε με το κοινό. Στόχος του εργαστηρίου είναι η μετάβαση από τη μία μορφή τέχνης στην άλλη. Το θεατρικό κείμενο στη σκηνή γίνεται θεατρικό γεγονός. Πρέπει να συνυπολογίσει κανείς παράγοντες όπως ο χρόνος, ο συγχρονισμός, ο τόπος και ο χώρος, οι σχέσεις με τους συνεργάτες πάνω στη σκηνή, η σχέση με το κοινό, η σαφής ακολουθία των γεγονότων και η επιλογή του τρόπου εκφοράς του θεατρικού λόγου. Το ερώτημα είναι πώς μπορεί να δομήσει κανείς το νόημα του κειμένου ενώ παράλληλα το διερευνά. Η θεατρική εμπειρία ως διάλογος μεταξύ κειμένων (διακειμενικότητα) μπορεί να αποτελέσει σημαντική συνεισφορά στην ατομική, κοινωνική και αισθητική αγωγή. Η ερμηνεία του κειμένου, του συγκείμενου και της διακειμενικότητας αποτελούν τον πυρήνα του εργαστηρίου. Θα προσεγγίσουμε βιωματικά τη δημιουργία της δραματικής έντασης και της σύγκρουσης και τη διατήρηση της ροής του κειμένου ως βασικά δομικά στοιχεία του θεατρικού διαλόγου. Όσοι μπορούν να ακολουθήσουν τη μετάβαση από το κείμενο στη σκηνή μπορούν και να εκτιμήσουν το θέατρο ως μορφή τέχνης, αλλά και να βρουν μια αποτελεσματικότερη δίοδο αυτοέκφρασης.

Print