Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 9:00 πμ - 1:30 μμ Export event
Δεκατέσσερα εκατομμύρια και αυξάνονται

Δεκατέσσερα εκατομμύρια και αυξάνονται

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Phil Sixsmith, Ελισάβετ Τσαλίκη

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Δεκατέσσερα εκατομμύρια και αυξάνονται

Phil Sixsmith, σύμβουλος εκπαιδευτικού δράματος, Μεγάλη Βρετανία
Ελισάβετ Τσαλίκη, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Κορδελιό, Ελλάς

Κυριακή 09.00-13.20
Αγγλικά και Ελληνικά
Υπολογίζεται ότι υπάρχουν δεκατέσσερα εκατομμύρια πρόσφυγες στο σημερινό κόσμο, ένα νούμερο που έχει ουσιαστικά διπλασιαστεί στην τελευταία δεκαετία. Είναι πολύ πιθανό ότι πολλά σχολεία, ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά κέντρα, έχουν νέους ανθρώπους που τους έχει αποδοθεί η ιδιότητα του πρόσφυγα. Το στοιχείο αυτό αποτελεί μια τεράστια πρόκληση για τα εκπαιδευτικά συστήματα στο να διασφαλίσουν την προστασία των δικαιωμάτων αυτών των μαθητών και μαθητριών και στο να γίνεται κάθε προσπάθεια για την ανάπτυξη της ανοχής και της κατανόησης από την μεριά του ενδογενή σχολικού πληθυσμού. Ωστόσο, με λύπη διαπιστώνεται ότι οι πολιτικές των αναλυτικών προγραμμάτων δίνουν μικρή σημασία σ’ αυτό το σπουδαίο ζήτημα. Αυτό το εργαστήριο δράματος χρησιμοποιεί ως σημείο εκκίνησης τη σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών του 1951, στην οποία δηλώνεται ότι πρόσφυγας είναι εκείνο το άτομο που τράπηκε σε φυγή από την χώρα του ή δεν μπορεί να επιστρέψει σε αυτήν "λόγω ενός καλά θεμελιωμένου φόβου ότι θα διωχτεί για λόγους φυλής, θρησκείας, εθνικότητας, ή επειδή είναι μέλος μιας ειδικότερης κοινωνικής ομάδας ή για τις πολιτικές του απόψεις". Χρησιμοποιώντας, ταυτόχρονα, στρατηγικές του δράματος και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το εργαστήριο αυτό θα ψάξει να διερευνήσει ζητήματα σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, την δικαιοσύνη, την ταυτότητα και την συμπεριφορά μας απέναντι σε αυτούς που έρχονται από αλλού.


 

Print