Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/3/2006 6:00 μμ - 8:30 μμ Export event
Διερευνώντας τον κόσμο του Άλλου μέσα από τη διαδικασία του Θεάτρου/Δράματος

Διερευνώντας τον κόσμο του Άλλου μέσα από τη διαδικασία του Θεάτρου/Δράματος

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Hala al-Yamani

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Hala al-YamaniΕπίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικού Δράματος, Πανεπιστήμιο της Βηθλεέμ, Παλαιστίνη

«Διερευνώντας τον κόσμο του Άλλου μέσα από τη διαδικασία του Θεάτρου/Δράματος»

 

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Αγγλικά

 

Αυτό το εργαστήριο έχει ως στόχο να διερευνήσει τον κόσμο του ‘άλλου’ μέσω του θεάτρου/δράματος με τη δημιουργία σκηνών μιας ιστορίας από τη λογοτεχνική παράδοση της Παλαιστίνης. Οι δραστηριότητες του εργαστηρίου: α) ασκήσεις προθέρμανσης του σώματος και της φωνής, β) ταξίδι με τη φαντασία με συνοδεία μουσικής από την Παλαιστίνη, γ) ομαδική ανάγνωση μέρους της ιστορίας, διευκρινιστικές ερωτήσεις για τους χαρακτήρες, το χρόνο, τον τόπο, την πλοκή κ.τ.λ. δ) δουλειά σε ομάδες, για να διερευνηθεί η ζωή ενός από τους χαρακτήρες στο παρελθόν ή πριν από τα γεγονότα που αναφέρονται στο απόσπασμα που διαβάστηκε, ε) οι συμμετέχοντες δημιουργούν σκηνές στηριζόμενοι στα λόγια του βασικού χαρακτήρα της ιστορίας και λαμβάνοντας υπόψη την κατάστασή του, τους άλλους ανθρώπους που είναι μαζί του/της, τα συναισθήματα και τις αντιδράσεις τους, στ) εργασία σε μικρές ομάδες, ώστε να παρουσιαστεί μια ολόκληρη σκηνή από την ιστορία και να δοθεί ένα τέλος, ζ) παρουσίαση των σκηνών και σχόλια, θ) συζήτηση- αξιολόγηση.

 

 

Η Hala al-Yamani είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στην Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βηθλεέμ στην Παλαιστίνη. Διδάσκει θέατρο και αφήγηση σε εκπαιδευόμενους δάσκαλους προσχολικής αγωγής στο Πανεπιστήμιο. Τα ενδιαφέροντά της είναι η έρευνα της διδασκαλίας του θεάτρου στην εισαγωγική και ενδο-υπηρεσιακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Συνεργάζεται με το Υπ. Παιδείας της Παλαιστίνης στη συγγραφή αναλυτικών προγραμμάτων.

Print