Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event
Εισαγωγή στο drama in animation: Οι βασικές αρχές του κινουμένου σχεδίου (animation) σε συνδυασμό με τις αρχές των DiE και TiE και η εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία

Εισαγωγή στο drama in animation: Οι βασικές αρχές του κινουμένου σχεδίου (animation) σε συνδυασμό με τις αρχές των DiE και TiE και η εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Νίκος Ρεπούλιος, Γεωργία Λουκοπούλου

«Εισαγωγή στο drama in animation: Οι βασικές αρχές του κινουμένου σχεδίου (animation) σε συνδυασμό με τις αρχές των DiE και TiE και η εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία»

Νίκος Ρεπούλιος, animator, σκηνοθέτης, γραφίστας, εικονογράφος, εργαστηριακός συνεργάτης Τ.Ε.Ι. Αθήνας

Γεωργία Λουκοπούλου, εκπαιδευτικός, κινηματογραφίστρια

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Η τέχνη του κινουμένου σχεδίου βασίζεται στην παρατήρηση και την ανάλυση της κίνησης έτσι όπως τη συναντάμε στον πραγματικό κόσμο. Οι κανόνες που διέπουν την κίνηση αποτελούν τη βασική μέθοδο αναπαράστασής της με όποιο μέσο επιλέξουμε και μας δίνουν τη δυνατότητα να τους χρησιμοποιήσουμε στην υπερβολή τους, ώστε να πετύχουμε τους εκφραστικούς μας στόχους. Η ανάγκη να εκμαιεύσουμε από τους συμμετέχοντες, στο πλαίσιο μιας δράσης, νέους και πρωτότυπους χαρακτήρες, μας αφήνει το περιθώριο να εφαρμόσουμε τις αρχές και τις θεωρίες της εφαρμογής του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση, σε συνδυασμό με αυτές του animation. Έτσι, θα προσεγγίσουμε το αντικείμενο όσο το δυνατόν πιο σφαιρικά, διαθεματικά και άρτια αισθητικά και καλλιτεχνικά, ώστε αυτό να εκφράζει τη σχολική πραγματικότητα. Σκοπός του εργαστηρίου είναι η γνωριμία, θεωρητικά και βιωματικά, των εκπαιδευτικών με το χώρο και τα εκφραστικά μέσα του animation έτσι όπως μπορούν να συνδυαστούν με τις τεχνικές του θεάτρου και του δράματος στην εκπαίδευση. Κατ’ επέκταση, θα διευρυνθεί και η ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο χώρο των οπτικοακουστικών μέσων και των νέων τεχνολογιών (ΤΠΕΕ), ώστε να ενσωματώσουν τη χρήση τους στην καθημερινή σχολική ζωή. Θα επιλεγεί μια αρχική ιδέα, που θα εμπλουτιστεί με ευρήματα από τους συμμετέχοντες. Θα παρουσιαστεί η πορεία από την ιδέα αυτή ως την εξέλιξή της σε σενάριο. Οι χαρακτήρες απορρέουν από τη διαδικασία αλληλοτροφοδότησης των συμμετεχόντων στο εργαστήριο και παίρνουν σάρκα και οστά μέσα από τις ανάγκες του σεναρίου. Θα αναζητηθούν διάφορες προτάσεις τεχνικής και στιλ. Θα υπάρξει επαφή με τις τεχνικές του animation και με εκείνες του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση μέσα από τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Print