Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 6:00 μμ Export event
Η Αντιγόνη και η Rachel Corrie: δύο ακτιβίστριες

Η Αντιγόνη και η Rachel Corrie: δύο ακτιβίστριες

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Stig Eriksson

«Η Αντιγόνη και η Rachel Corrie: δύο ακτιβίστριες»

Stig Eriksson, Associate Professor in Drama, Bergen University College, Νορβηγία

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00 & 15.30-18.00

Εργαστήριο 5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Σ’ αυτό το εργαστήριο θα διερευνήσουμε τα λόγια και τις πράξεις της Αμερικανίδας ακτιβίστριας Rachel Corrie (2003) και της Ελληνίδας ηρωίδας Αντιγόνης (442 π.Χ.)
Πρόκειται για ένα εργαστήριο εκπαιδευτικού δράματος που βασίζεται στη διερεύνηση μέσα από τον αυτοσχεδιασμό και δίνει έμφαση στη διαδικασία και όχι στο αποτέλεσμα, χωρίς όμως να αποκλείει την προετοιμασία και την παρουσίαση ενός τελικού προϊόντος. Σκοπός του εργαστηρίου είναι να ενθαρρύνει το στοχασμό και την ενδυνάμωση, διασταυρώνοντας τις φωνές των δύο αυτών γυναικών, που απειλήθηκαν και υποβλήθηκαν στη στέρηση των δικαιωμάτων τους. Η ιδέα λοιπόν είναι να διερευνηθούν βιωματικά κάποια από τα διλήμματα που βίωσαν οι δύο αυτές μορφές σε διαφορετικές εποχές και πολιτισμούς. Θα χρησιμοποιήσουμε αποσπάσματα (στα αγγλικά και/ή στα ελληνικά) από την ηλεκτρονική αλληλογραφία της Corrie με την οικογένειά της (η Rachel σκοτώθηκε στη Γάζα το 2003, στην προσπάθειά της να εμποδίσει τις μπουλντόζες του ισραηλινού στρατού να γκρεμίσουν ένα παλαιστινιακό σπίτι), καθώς και στίχους από την Αντιγόνη του Σοφοκλή. Θα συνδυάσουμε τη δουλειά πάνω στο κείμενο με τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος, ώστε να διαμορφώσουμε μια δική μας σύνθεση. Οι συμμετέχοντες δε χρειάζεται να γνωρίζουν την ιστορία της Rachel και της Αντιγόνης.

Print