Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 6:00 μμ Export event
Η απόλαυση και οι κίνδυνοι της συμμετοχής: χώρος, δύναμη και ελευθερία στο διαδραστικό και το εφαρμοσμένο θέατρο

Η απόλαυση και οι κίνδυνοι της συμμετοχής: χώρος, δύναμη και ελευθερία στο διαδραστικό και το εφαρμοσμένο θέατρο

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, John O’ Toole

«Η απόλαυση και οι κίνδυνοι της συμμετοχής: χώρος, δύναμη και ελευθερία στο διαδραστικό και το εφαρμοσμένο θέατρο»

John O’ Toole, Professor, Arts Education, University of Melbourne, Αυστραλία

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00 & 15.30-18.00

Εργαστήριο 5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Σε κάποιους πολιτισμούς η διαδραστικότητα θεωρείται δεδομένη στο θέατρο. Σύμφωνα όμως με το παραδοσιακό δυτικό μοντέλο, οι ηθοποιοί παίζουν και οι θεατές παρακολουθούν. Το συμμετοχικό και το διαδικαστικό θέατρο δοκιμάστηκε τα τελευταία σαράντα χρόνια, έγινε αποδεκτό, απορρίφθηκε και τώρα επανέρχεται σε διαφορετικά είδη του εφαρμοσμένου θεάτρου, όπως είναι το θέατρο στην εκπαίδευση, το θέατρο στην κοινότητα, στις φυλακές και στο σύστημα υγείας αλλά και με διαφορετικές μορφές, όπως η μετακινούμενη θεατρική παράσταση/περιπατητικό θέατρο (promenade theatre), η αναπαράσταση (re-enactment), το θέατρο της αγοράς (forum theatre), το θέατρο του δρόμου και το θέατρο της διαμαρτυρίας. Αν κατανοήσουμε και μπορέσουμε να διαχειριστούμε το πλέγμα σχέσεων, περιεχομένου και προσδοκιών που εμπεριέχονται στα παραπάνω είδη και μορφές, θα βιώσουμε μια δυνατή συλλογική θεατρική εμπειρία. Αν όχι, η εμπειρία θα είναι μάλλον δυσάρεστη για όλους όσοι εμπλέκονται. Στο εργαστήριο θα εξετάσουμε παραδείγματα συμμετοχικού θεάτρου για να διερευνήσουμε το ρόλο του πλαισίου, του χώρου, του σκοπού και του κοινού στη διαδικασία της δημιουργίας. Θα ασχοληθούμε με τη φύση του συμβολαίου που «υπογράφεται» μεταξύ ηθοποιών και κοινού, με τα όρια του επιτρεπτού, καθώς και με τις πιθανές δημιουργικές μορφές συμμετοχής, όπως είναι η εξωγενής, η περιφερειακή και η ολοκληρωτική συμμετοχή.

Print