Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 25/2/2007 1:00 μμ Export event
Η δραματική ποίηση στα σχολικά βιβλία

Η δραματική ποίηση στα σχολικά βιβλία

Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Νάντια Τσενέ

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Νάντια Τσενέ, εκπαιδευτικός δράματος

"Η δραματική ποίηση στα σχολικά βιβλία"

(Εργαστήρια 5 & 15)

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να τροφοδοτήσει την αναζήτηση διδακτικών πρακτικών για την προσέγγιση της Ελένης του Ευριπίδη στη Γ’ Γυμνασίου, που αναδεικνύουν την ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου γραμματειακού είδους. Η Ελένη, όπως και κάθε άλλο δραματικό κείμενο, ολοκληρώνεται μόνο όταν πραγματώνεται στη σκηνή, μια που είναι ένα κείμενο που γράφτηκε για να παρασταθεί. Με αφετηρία την πεποίθηση ότι ο ιδιαίτερος αυτός χαρακτήρας του δραματικού κειμένου μπορεί να προβληθεί με την αξιοποίηση τεχνικών από το χώρο του θεάτρου, το εργαστήριο στρέφεται προς το χώρο του Εκπαιδευτικού Δράματος (Drama in Education), που χρησιμοποιεί μεν την τέχνη του θεάτρου, αναπτύσσεται όμως σε ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο και προσανατολίζεται στη μάθηση. Έτσι το εργαστήριο αξιοποιεί το Εκπαιδευτικό Δράμα ως εργαλείο για τη διδασκαλία της Ελένης λαμβάνοντας υπόψη το υπάρχον σχολικό πλαίσιο και τους περιορισμούς που αυτό θέτει. (Για παράδειγμα, περιορισμένος χρόνος, ελάχιστα υλικά μέσα, περιορισμένη θεατρική εμπειρία των μαθητών και άλλα.) Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα επιχειρήσουν, με αφετηρία μια συγκεκριμένη ενότητα από την Ελένη του Ευριπίδη, να δοκιμάσουν μια σειρά από τεχνικές από το χώρο του Εκπαιδευτικού Δράματος. Πρόκειται για τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη ροή του συνηθισμένου μαθήματος στην τάξη για λίγα λεπτά της ώρας. Είναι όμως δυνατόν και να αποτελέσουν τον πυρήνα ενός μαθήματος – εργαστηρίου διάρκειας 2-4 ωρών. Κοινό τους σημείο είναι το ότι προβάλλουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της Ελένης και παράλληλα είναι κατάλληλες για σύντομης διάρκειας πινελιές θεατρικότητας στο μάθημα της δραματικής ποίησης.

Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο δεν είναι απαραίτητο να έχουν προηγούμενη θεατρική εμπειρία.

Print