Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 4:00 μμ - 14/3/2004 2:30 μμ Export event
Η μουσική αγωγή μέσα από το πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Η μουσική αγωγή μέσα από το πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Αθήνα, 13-14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Κώστας Μόσχος

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Η μουσική αγωγή μέσα από το πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Κώστας Μόσχος, μουσικός

Όταν ξεκίνησε το πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ η μουσική αγωγή στην εκπαίδευση ήταν υποβαθμισμένη. Η προσπάθειά μας από την πρώτη στιγμή ήταν να αναδείξουμε τη μουσική όχι ως μόνο ως καλλιέργεια εκτελεστικών δεξιοτήτων όπως συνέβαινε έως τότε, αλλά ως σημαντικό μέσο καλλιέργειας του παιδιού και ως υποστηρικτικό εργαλείο της όλης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Λαμβάνοντας υπ’ όψη την όλη έως τότε εμπειρία αλλά και τις ανάγκες του παιδιού ως αυριανού ενήλικα πολίτη, επαναπροσδιορίσαμε τη στοχοθεσία και τη εκπαιδευτική μεθοδολογία. Θεωρήσαμε λοιπόν ότι το παιδί είναι απαραίτητο ευαισθητοποιηθεί στην τέχνη των ήχων και τη μουσική παρατήρηση, να διαμορφωθεί ως συνειδητός ποιοτικός ακροατής, γνωρίζοντας βιωματικά τους διάφορους μουσικούς πολιτισμούς και τη γλώσσα τους, και να αναπτύξει ενεργά την εγγενή δημιουργικότητά του. Την εκτελεστική δεξιότητα την οδηγήσαμε προς τον αυτοσχεδιασμό, την performance και την πολύτεχνη έκφραση. Αποσυνδέσαμε την διδασκαλία αποκλειστικά από το εκπαιδευτικό ειδικότητας και συνδέσαμε τη μουσική με τα άλλα μαθήματα, αναβαθμίζοντας έτσι το ρόλο της αλλά και την ποιότητα της όλης εκπαίδευσης. Χαιρόμαστε που ύστερα από τόσα χρόνια η επίσημη εκπαίδευση έχει αρχίσει να μπολιάζεται από αυτούς τους στόχους και σήμερα, σιγά-σιγά να γίνεται κοινός τόπος. Στο εργαστήριο θα παρουσιαστεί οι βασική προτεινόμενη μεθοδολογία και προσέγγιση μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και συζήτηση.

Print