Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 26/1/2003 11:00 πμ Export event
Η χρήση των συμβόλων στη θεατρική εκπαίδευση

Η χρήση των συμβόλων στη θεατρική εκπαίδευση

Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Kenneth Taylor

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Η χρήση των συμβόλων στη θεατρική εκπαίδευση

Kenneth Taylor, Πανεπιστήμιο Middlesex, Μεγάλη Βρετανία

Σάββατο 11.30-14.00 και επανάληψη Κυριακή 09.00-11.00 
Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση
Αυτό το πρακτικό εργαστήριο θα εξετάσει τη δύναμη των "συμβόλων" στα μαθήματα θεάτρου/δράματος και θα ερευνήσει πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να δείξουν αυτή τη δύναμη στους μαθητές , ώστε εκείνοι να ενσωματώσουν σύμβολα στη δική τους εργασία. Στη συνάντηση θα γίνει χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνίας, ώστε να φανεί πώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν να εμπλουτίσουν το πρόγραμμα μαθημάτων θεάτρου. Ο Ken θα δείξει πώς μπορούν οι Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας να συγκροτήσουν ένα ενιαίο σύνολο με το μάθημα θεάτρου και θα προτείνει κάποιες πρακτικές στρατηγικές για τον εκπαιδευτικό τάξης. Θα προτείνει μια ποικιλία από προσεγγίσεις που μπορούν να υιοθετηθούν στο χώρο διδασκαλίας του θέτρου/δράματος.


 

Print