Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event
Το βήμα του Κούρου, η σιωπή και η λέξη

Το βήμα του Κούρου, η σιωπή και η λέξη

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης, Σμαρώ Γρηγοριάδου

«Το βήμα του Κούρου, η σιωπή και η λέξη»

Γιώργος Π. Μπινιάρης, ηθοποιός, σκηνοθέτης

Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου, μουσικός

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Ένα εργαστήριο που διερευνά τα θεμελιώδη στοιχεία της θεατρικής έκφρασης: το πρώτο μας βήμα, τον ήχο που γεννιέται μέσα από τη σιωπή και πώς αυτός αρθρώνεται σε λέξη, τη χειρονομία που πηγάζει από την ανάγκη της συνέχειας του λόγου. Στην αναζήτηση αυτή πολύτιμοι αρωγοί μας είναι αφενός η αρχαία τέχνη της γλυπτικής, όπως αυτή εκφράστηκε στις μεγάλες περιόδους του κλασικού ελληνικού πολιτισμού, αφετέρου η τέχνη της μουσικής σε σχέση με το θεατρικό-ποιητικό λόγο, όπως αυτή εκφράστηκε σε σημαντικούς ιστορικούς σταθμούς του παρελθόντος. Ας κατανοήσουμε λοιπόν τη μουσική και την κίνηση όχι ως ξεχωριστά στοιχεία που μαζί με την υποκριτική, τα σκηνικά, τα κοστούμια κ.λπ. αποτελούν μια ακόμα «αρμοδιότητα» που επιζητά τη διεκπεραίωσή της μέσα σε μια σχολική θεατρική παράσταση, αλλά ως ένα οργανικό στοιχείο μέσα στο σώμα της θεατρικής σύνθεσης. Με άλλα λόγια, ως μια εμπειρία που συνδράμει στην αναζήτηση της θεατρικής φυσικότητας, της απλότητας και της αλήθειας.

Print