Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/3/2006 11:00 πμ - 5:30 μμ Export event
Θέατρο/Δράμα και Τελετουργία

Θέατρο/Δράμα και Τελετουργία

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, John Somers

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

John SomersΟμότιμος ΚαθηγητήςΠανεπιστήμιο του Exeter, Μ. Βρετανία

«Θέατρο/Δράμα και Τελετουργία»

Εργαστήριο 5 ωρών - Γλώσσα: Αγγλικά

 

Το εργαστήριο αυτό θα εστιάσει στην έννοια της τελετουργίας. Θα αρχίσουμε με ασκήσεις που έχουν σχέση με την πρακτική των τελετουργιών και θα προχωρήσουμε στη δημιουργία τελετουργικών δρωμένων χρησιμοποιώντας το σώμα, τη μουσική και το λόγο. Το εργαστήριο θα αντλήσει υλικό από την εμπειρία των συμμετεχόντων και τη δική τους κατανόηση της έννοιας της τελετουργίας και θα στηριχτεί σε παραδοσιακές αντιλήψεις περί τελετουργίας. Στη συνέχεια, θα προχωρήσουμε σε πιο ευφάνταστες ερμηνείες της τελετουργίας στη σύγχρονη κοινωνία και στις αντικρουόμενες απόψεις, που μπορεί να περιβάλλουν τις ερμηνείες αυτές. Έτσι, τα βασικά τελετουργικά δρώμενα που θα δημιουργήσουμε, θα περιέχουν νατουραλιστικές και στυλιζαρισμένες αυτοσχεδιαστικές σκηνές, που θα αναδεικνύουν το νόημα και τη σημασία τους. Θα τελειώσουμε διερευνώντας το πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτή η δουλειά με μαθητές διαφόρων ηλικιών. Τι να φέρει κανείς μαζί του: κρουστά όργανα, ρόστρα, διάφορα χρωματιστά υφάσματα.

 

Ο John Somers είναι ομότιμος καθηγητής στη Σχολή Παραστατικών Τεχνών του Πανεπιστημίου του Exeter της Μ. Βρετανίας (School of Performance Arts, Exeter University), ιδρυτής και αρχισυντάκτης του επιστημονικού περιοδικού Research in Drama and Theatre in Education και συντονιστής του διεθνούς συνεδρίου Researching Drama and Theatre inEducation. Είναι καλλιτεχνικός διευθυντής της Extream Theatre Company, η οποία ειδικεύεται στο Αλληλεπιδραστικό Θέατρο (Interactive Theatre) σε μη συμβατικούς θεατρικούς χώρους. Το θεατρικό του έργο “On the Edge” πήρε πρόσφατα πολλά βραβεία για τη συνεισφορά του στη βαθύτερη κατανόηση ζητημάτων που αφορούν στην ψυχική υγεία. Έχει μεγάλη εμπειρία δουλειάς σε πολλές χώρες του κόσμου. Το 2003 κέρδισε το βραβείο Ειδικής Αναγνώρισης της ΑΑΤΕ, της Αμερικανικής Ένωσης για το Θέατρο και την Εκπαίδευση. Έχει γράψει μεταξύ άλλων Το Θέατρο/Δράμα στο Αναλυτικό Πρόγραμμα (Drama in the Curriculum,1995), Το Δράμα και το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Drama and Theatre in EducationCurrent Research, 1996), και Το Θέατρο/Δράμα ως Κοινωνική Παρέμβαση (Drama as Social Interventionυπό έκδοση) και έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα. Το ερευνητικό του ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο εφαρμοσμένο δράμα/θέατρο και στο ρόλο της θεωρίας της αφήγησης στο θέατρο/δράμα. Ο John Somers είναι επίτιμο μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Print