Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event
Θέατρο στο αναλυτικό πρόγραμμα: εφικτό ή προβληματικό;

Θέατρο στο αναλυτικό πρόγραμμα: εφικτό ή προβληματικό;

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Joachim Reiss

«Θέατρο στο αναλυτικό πρόγραμμα: εφικτό ή προβληματικό;»

Joachim Reiss, δάσκαλος θεάτρου, πρόεδρος του Γερμανικού Οργανισμού για το Δράμα/Θέατρο στην Εκπαίδευση (BVDS), Γερμανία

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Αυτό το εργαστήριο είναι ένα σχολικό μάθημα-αστραπή. Στη Γερμανία οι μαθητές των μεγάλων τάξεων του γυμνασίου και λυκείου μπορούν να επιλέξουν το μάθημα του θεάτρου αντί του μαθήματος της μουσικής ή των εικαστικών. Σύμφωνα με το επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα, οι μαθητές θα πρέπει να ασκούν τις αισθητικές, προσωπικές και κοινωνικές τους δεξιότητες που σχετίζονται με το διδακτικό αντικείμενο που τους απασχολεί, συμμετέχοντας σε ένα «δημιουργικό πρόγραμμα» (project). Ένα τέτοιο πρόγραμμα ξεκινάει με ασκήσεις στο πλαίσιο μιας θεατρικής ομάδας και καταλήγει στην παρουσίαση μιας θεατρικής παράστασης. Στο εργαστήριο θα επιδιώξουμε να δείξουμε πώς μπορούν να επιτευχθούν δημιουργικά προγράμματα που θα περιλαμβάνουν και δεξιότητες απαραίτητες για να φτάσουμε στην παράσταση. Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα παρακάτω ερωτήματα, αν και οι απαντήσεις ποικίλουν σε κάθε πρόγραμμα: Πώς μπορούν οι δάσκαλοι θεάτρου να αποφύγουν το ρόλο του σκηνοθέτη; Πώς μπορούν να υπηρετήσουν τις ιδέες και τις επιθυμίες των μαθητών τους χωρίς όμως να αγνοούν τους κανόνες της αισθητικής και τη δημιουργική διαδικασία καθαυτή; Πώς μπορούν να αξιολογήσουν και να βαθμολογήσουν τη δουλειά των μαθητών τους; Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, θα προχωρήσουμε μαζί, δάσκαλος και συμμετέχοντες, εξετάζοντας όλα τα βήματα ενός τέτοιου «δημιουργικού προγράμματος». Μόνο που θα προχωρήσουμε πολύ γρήγορα!

Print