Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event
  • Συμμετέχουν: 14
  • Θέσεις: 15
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 1
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.
Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Greg Naughton

Κάνοντας την εικόνα να μιλάει

Αθήνα, 24/11/2018

Greg Naughton, λέκτορας, Department of Performing Arts, University of Winchester, Ηνωμένο Βασίλειο

Εργαστήριο 5 ωρών
Οι ώρες του εργαστηρίου είναι 9:30πμ-12:00μμ και 3:00μμ-5:30μμ, σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Το συγκεκριμένο εργαστήριο έχει σχεδιαστεί για άτομα που έχουν ελάχιστη ή καθόλου εμπειρία στην παραγωγή ταινιών ή τη χρήση κάμερας για τη δημιουργία μιας εναλλακτικής μορφής επικοινωνίας που είτε συμπληρώνει την παραγωγή του θεάτρου είτε αξιοποιείται αυτόνομα. Το σεμινάριο ασχολείται με τα θέματα της εξάσκησης της φαντασίας, της πρακτικής της απεικόνισης και της επινόησης ενός οπτικοακουστικού γλωσσικού κώδικα που εκφράζει αυτό που επιθυμούμε να πούμε αντί να δανείζεται στοιχεία από ήδη υπάρχουσες μορφές και δόγματα. Το εργαστήριο θα παράσχει στους συμμετέχοντες ορισμένες βασικές δεξιότητες τις οποίες μπορούν να τις εφαρμόσουν σε οποιοδήποτε πλαίσιο κινούνται και εργάζονται. Το εργαστήριο δε θα αξιοποιήσει τεχνικές επεξεργασίας μέσω υπολογιστή, αλλά αποδεικνύει ότι μπορεί να επιτευχθεί αποτελεσματική επικοινωνία μέσω οπτικών μέσων με μία μόνο κάμερα. Με το πέρας του εργαστηρίου, κάθε συμμετέχων θα πάρει μαζί του μια οπτική καταγραφή της δουλειάς που προέκυψε κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, η οποία θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί για να εξελίξει ο καθένας ανεξάρτητα τη δουλειά του. Σε μικρές ομάδες, δύο ή τριών ατόμων, οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν βασικά εικονογραφημένα σενάρια (story boarding) και θα τα καταγράψουν χρησιμοποιώντας τεχνικές edit-in-camera που εξασκούν τόσο τη φαντασία όσο και την μεθοδολογική ακρίβεια.Μέσα από απλές ασκήσεις, όπως είναι ‘εισάγοντας ένα χαρακτήρα’, αλλά και πιο σύνθετες ασκήσεις, ‘μονές λήψεις’ διαδοχικών δράσεων, οι συμμετέχοντες θα μάθουν για την εστίαση, τους τύπους πλάνων, τη διάρκεια των λήψεων, το ρυθμό επεξεργασίας τους και την αποτελεσματική κίνηση της κάμερας. Το αποτέλεσμα θα είναι μια σειρά διαδικασιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους τους συμμετέχοντες για να πουν ιστορίες, να τονίσουν σχέσεις και να εκφράσουν τις συγκεκριμένες επικοινωνιακές τους ανάγκες.

Image

Ο Greg Naughton εργάστηκε ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας σε Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα (ΤiΕ) στη Νέα Ζηλανδία και αφού συνέχισε τις δραστηριότητές του ως σκηνοθέτης και σύμβουλος στη National Opera Company, ίδρυσε την Sun Theatre Company (νέα έργα και θέατρο του δρόμου). Στη Μεγάλη Βρετανία ίδρυσε και συνεργάστηκε με ομάδες για Θέατρο για Νεανικό κοινό και ομάδες προσωπικής αυτοεκτίμησης στην Κοινότητα. Επίσης, εργάστηκε σε πολλές ανεξάρτητες κινηματογραφικές και ραδιοφωνικές εταιρείες παραγωγής, καθώς και ως ανεξάρτητος παραγωγός και σκηνοθέτης. Το 2002 μετά από σπουδές και πρακτική στην ψυχοθεραπεία μελέτησε καινοτόμες εφαρμογές μέσων Δικτύωσης και Οπτικοακουστικής έκφρασης στην Κοινότητα ως επισκέπτης ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Winchester. Η παραπάνω ερευνητική εργασία οδήγησε στην δημιουργία του προπτυχιακού προγράμματος που συνέδεε την παραγωγή στο χώρο των media με την κοινοτική συμμετοχή. Ακολούθησε μια σειρά από έρευνες συμμετοχικών προγραμμάτων στον δημόσιο τομέα παράλληλα με τη διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Θέατρο και Media για την Ανάπτυξη» στο Πανεπιστήμιο Winchester. Τα ενδιαφέροντά του εστιάζουν στο Θέατρο και την Οπτικοακουστική Έκφραση ως μέσα ανάπτυξης της κοινότητας και στην προσωπική και πολιτική επιρροή που ασκούν οι δραματικές φόρμες στο θέατρο, τον κινηματογράφο και τα νέα μέσα οπτικοακουστικής έκφρασης. 
 

Print