Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 11:30 πμ - 1:30 μμ Export event
Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Bασιλική Μπακρώζη

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Bασιλική Μπακρώζη, δασκάλα, μεταπτυχιακή φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Ελλάς

Κυριακή 11.20-13.20
Ελληνικά
 Ο Τζ. Ροντάρι χαρακτηρίζει την κούκλα ως "γοητευτικό πλάσμα". Οι σύγχρονες διδακτικές στρατηγικές (σχεδιασμοί), που δεν απορρίπτουν εναλλακτικούς τρόπους δημιουργικής προσέγγισης της ύλης, αλλά αντίθετα τους αναζητούν και ενίοτε τους υιοθετούν, δε θα μπορούσαν να αφήσουν εκτός την πανάρχαια τέχνη της εμψύχωσης. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου (που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς), θα δούμε την κούκλα σε ένα νέο ρόλο, αυτόν του ...βοηθού δασκάλου. Ξεκινώντας από μια εισαγωγή - συνοπτική παρουσίαση της ιστορίας της κούκλας και των ειδών (μαριονέτα, μαρότα, γαντόκουκλα, δακτυλόκουκλα κλπ.), θα προχωρήσουμε σε εύχρηστες τεχνικές κατασκευής και τέλος θα σταθούμε σε τρόπους παρέμβασης και ενεργούς συμμετοχής της κούκλας στα διδακτικά τεκταινόμενα μιας τάξης, αναφερόμενοι σε συγκεκριμένα παραδείγματα από μαθήματα του δημοτικού (πρώτη ανάγνωση, ενότητες ιστορίας ακόμα και διεξαγωγή τέστ).


 

Print