Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2004 12:00 μμ - 2:30 μμ Export event
"Πίνακες που ταξιδεύουν", μια εικαστική δραστηριότητα – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

"Πίνακες που ταξιδεύουν", μια εικαστική δραστηριότητα – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Αθήνα, 14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Ελένη Μωραΐτη

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

"Πίνακες που ταξιδεύουν", μια εικαστική δραστηριότητα – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Ελένη Μωραΐτη, ζωγράφος, εκπαιδευτικός

Ένα εργαστήρι πάνω στην αισθητική, συμβολική και επιστημολογική διάσταση της εικόνας με αφορμή τη δραστηριότητα του προγράμματος "Μελίνα". Δεδομένης της άποψης του προγράμματος "Μελίνα" ό,τι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρέπει να βασίζεται στην πράξη, η οποία εκ των πραγμάτων αποκτά εμπειρικό και βιωματικό χαρακτήρα και πλαισιώνεται από θεωρητική κάλυψη και απόδειξη, με την δραστηριότητα των "πινάκων που ταξιδεύουν" αντιστρέφεται η παραπάνω δημιουργική εργαστηριακή διαδικασία εκκινώντας από τη θεωρία που πλαισιώνεται από την πράξη. Επιπλέον το εργαστήριο αναφέρεται σε μια προσπάθεια διαφορετικής αντιμετώπισης της έννοιας του μουσείου μέσα από την εφαρμογή των δημιουργικών διαδικασιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι πίνακες που χρησιμοποιούνται γι αυτού του είδους την προσέγγιση αποτελούν ακριβή αντίγραφα της πινακοθήκης Αθηνών της περιόδου των μέσων του 19ου αιώνα μέχρι και τα μέσα του 20ου. Εκτίθενται σε χώρους, οι οποίοι διευκολύνουν την πρόσβαση πολλών γειτονικών σχολείων, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες να μην αναστέλλονται από παράγοντες, όπως, για παράδειγμα, αυτού της απόστασης. Τους πίνακες που ταξιδεύουν συνοδεύει ενημερωτικό ιστορικό φυλλάδιο και εικαστικές ασκήσεις.

Print