Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 11:30 πμ - 1:30 μμ Export event
Παίζοντας ή μαθαίνοντας;

Παίζοντας ή μαθαίνοντας;

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Metin Deniz

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Παίζοντας ή μαθαίνοντας;
("Το παιχνίδι είναι κάτι το σοβαρό" - Αριστοτέλης)

Metin Deniz, Maya Arts Center, Κωνσταντινούπολη, Τουρκία

Κυριακή 11.20-13.20
Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση
To εργαστήριο αυτό εστιάζεται στο παιδικό παιχνίδι. Το παιχνίδι είναι η προσπάθεια των παιδιών να μάθουν για τους εαυτούς τους και τον κόσμο που τους περιβάλλει. Ο πανανθρώπινος χαρακτήρας του παιχνιδιού περιλαμβάνει τη δημιουργικότητα των παιδιών στο να φτιάχνουν εργαλεία ή υλικά για το παιχνίδι, την εκμάθηση μοντέλων κοινωνικής συμπεριφοράς, πειθαρχίας, κλπ.
Στο εργαστήριο θα επιχειρήσουμε να αναλύσουμε αυτά και άλλα χαρακτηριστικά του παιδικού παιχνιδιού, μέσω βιντεοσκοπημένων παραδειγμάτων από παιχνίδια που παίζονται στην Τουρκία σήμερα. Επίσης, θα ερευνήσουμε το πώς μπορεί το εκπαιδευτικό σύστημα να επωφεληθεί από κάποια από αυτά τα χαρακτηριστικά του παιδικού παιχνιδιού, μέσα στο οποίο η ελεύθερη ροή της φαντασίας και η ανάπτυξη των φυσικών ικανοτήτων ενεργοποιούνται ενστικτωδώς.


 

Print