Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 26/1/2003 1:30 μμ Export event
Πράξεις, αντικείμενα και εικόνες στο θέατρο-δράμα στην εκπαίδευση

Πράξεις, αντικείμενα και εικόνες στο θέατρο-δράμα στην εκπαίδευση

Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, David Davis

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Πράξεις, αντικείμενα και εικόνες στο θέατρο-δράμα στην εκπαίδευση

David Davis, Πανεπιστήμιο Central England, Μεγάλη Βρετανία

Σάββατο 11.30-18.00 & επανάληψη Κυριακή 09.00-13.20 
Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση 
Ένα παιδί ετοιμάζει την τσάντα του για το σχολείο: Τι παιδί είναι αυτό; Πού την ετοιμάζει; Τι αντικείμενα βάζει στην τσάντα του; Πώς την ετοιμάζει; Τι εικόνα δημιουργείται; Τι μας αφήνει να καταλάβουμε; Βάζει στην τσάντα μαχαίρι, προσευχητάρι ή τετράδιο με καφέ κάλυμμα; Ποιες πράξεις, αντικείμενα και εικόνες προκαλούν περισσότερο και εξάπτουν τη φαντασία; Το εργαστήριο αυτό απευθύνεται σε δασκάλους με εμπειρία στη χρήση του δράματος. Θα διερευνήσει το διαφορετικό νόημα που έχουν αυτές οι επιλογές και θα εξετάσει το θεωρητικό υπόβαθρό τους. Υπάρχουν μπρεχτικές και στανισλαβσκικές εικόνες; Έχει αξία για το δάσκαλο του θεάτρου-δράματος η προσήλωση του θεατρικού συγγραφέα Edward Bond στον πρωταρχικό ρόλο της φαντασίας; Υπάρχει κάποια προσέγγιση στις πράξεις, τα αντικείμενα και τις εικόνες που να ταιριάζει σε έναν κόσμο όπου το έδαφος φεύγει κάτω από τα πόδια μας, κοινωνίες απειλούνται από το διχασμό και τον πόλεμο και έχουμε κατακερματισμένη εικόνα της πραγματικότητας;


 

Print