Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event
Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη

Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση θεατρικής δημιουργίας στην τάξη

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Πιτούλη

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Γιάννα Πιτούλη, δασκάλα εκπαιδευτικού δράματος, θεατροπαιδαγωγός

"Πράξεις εν δράσει...: Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη"

 

Θα δοθεί στην ομάδα εργασίας ένα  πλάνο δημιουργίας θεατρικού αλληλεπιδραστικού project , προκειμένου να εφαρμοστεί από τη σύλληψη ως τη δημιουργία του. Συγκεκριμένα, θα  προσεγγίσουμε τα στάδια δημιουργίας του Θεατροπαιδαγωγικού Προγράμματος (Θ.Π.) «Ο λόξυγκας της πεταλούδας, η αρχή της βεβαιότητας και μια ιστορία που δεν μπορεί να συμβεί ποτέ» (πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καλαμάτας, 2005-2006) με θέμα την ευαισθητοποίηση και τις προσωπικές ευθύνες απέναντι στη διαχείριση απορριμμάτων. Αφού δοθεί το πλάνο εργασίας, η ομάδα θα περάσει στο στάδιο δημιουργίας μέσω θεατρικών τεχνικών, προερχόμενων κυρίως από το θέατρο forum. Στόχος του εργαστηρίου είναι οι εκπαιδευτικοί να περάσουν και στο στάδιο της προέκτασης, που είναι ο σχεδιασμός και υλοποίηση με τους μαθητές τουςμ σε θεματικές ενότητες  της αρεσκείας τους, παρόμοιων project. Το εργαστήρι αποτελεί μια πρόταση εναλλακτικής δημιουργίας Θ.Π. μέσα στην τάξη από τον εκπαιδευτικό και τους μαθητές και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. Η άνετη ένδυση και υπόδηση κρίνεται απαραίτητη.

 

Η Γιάννα Πιτούλη σπούδασε Παιδαγωγικά στην Αλεξανδρούπολη (1995). Στη συνέχεια ασχολείται με το θεατρικό παιχνίδι (1996-1997). Για ένα χρόνο (1998) διαμένει στο Εδιμβούργο όπου εργάζεται και αναζητεί σπουδές για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το 2000 απέκτησε το ΜΑ in Applied Drama στο School of Drama του Πανεπιστήμιου του Exeter στη Μ. Βρετανία. Στη συνέχεια ασχολείται με την εφαρμογή της δραματικής τέχνης στα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα. Δουλεύει ως εμψυχώτρια θεατρικών εργαστηρίων με ομάδες εκπαιδευτικών, εστιάζοντας στη χρήση θεατρικών στοιχείων (βασισμένα και στο θέατρο forum) για τη δημιουργία μοντέλων εκπαιδευτικής παρέμβασης. Από το 2001 εργάζεται ως δασκάλα και η εκπαιδευτική της μεθοδολογία εμπλουτίζεται από στοιχεία του Εκπαιδευτικού Δράματος. Παράλληλα, υλοποιεί θεατρικά projectμε ομάδες παιδιών μέσα στο σχολικό χώρο που στηρίζονται στο θέατρο της επινόησης (διδασκαλία θεατρικής αγωγής σε ολοήμερα σχολεία, project Ευέλικτης Ζώνης, δημιουργία παραστάσεων κ.α.). Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Print