Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 2:30 μμ - 25/2/2007 1:00 μμ Export event
Σε αναζήτηση του μύθου: δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία

Σε αναζήτηση του μύθου: δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία

Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης, Νίκος Γκόβας

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Γιώργος Μπινιάρης, ηθοποιός, σκηνοθέτης

Νίκος Γκόβας, εκπαιδευτικός θεάτρου

"Σε αναζήτηση του μύθου: δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία"

(Εργαστήρια 7 & 12)

Ένα βιωματικό θεατρικό εργαστήριο δημιουργεί ένα χώρο για το παιχνίδι και τον αυτοσχεδιασμό· είναι ένας τρόπος έρευνας για τη θεατρικότητα του μύθου και θέτει το ερώτημα πώς αναπτύσσεται το θεατρικό γεγονός στο χώρο του Σχολείου. Με αφορμή την ποίηση του Οδ. Ελύτη προσεγγίζουμε στοιχεία του ρυθμού, της κίνησης και του αυτοσχεδιασμού.

Το εργαστήριο αναπτύσσεται σε τρία στάδια:

  • Παιχνίδια ήχου, ρυθμού και επικοινωνίας

  • Η προφορικότητα του λόγου και ο αυτοσχεδιασμός

  • Η δραματοποίηση και η σκηνική απόδοση

Σημείωση: Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να προσέλθουν με παιγνιώδη διάθεση και άνετα ρούχα.

Print