Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 11:30 πμ - 14/3/2004 2:30 μμ Export event
Συναντώντας τους αξιοσημείωτους εαυτούς μας

Συναντώντας τους αξιοσημείωτους εαυτούς μας

Αθήνα, 13-14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Andrea Copeliovitch

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Συναντώντας τους αξιοσημείωτους εαυτούς μας
Andrea Copeliovitch, Universidade Federal do Rio de Janeiro, Brasil

Βιωματικό εργαστήριο στο οποίο παρουσιάζονται τεχνικές αυτοσχεδιασμού, χορού και κίνησης, σχεδιασμένες αρχικά για ηθοποιούς, με στόχο να τους βοηθήσουν να δημιουργούν πιο ελεύθερα χαρακτήρες, και οι οποίες μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν και από παιδαγωγούς που δουλεύουν με μια ομάδα. Στηρίζονται σε μελέτες του ιερού και του εγκόσμιου και σχετίζονται με τη δραματοποίηση μύθων, της Βραζιλιάνικης κυρίως φαντασίας. Οι ασκήσεις παρουσιάζονται ως ‘κυκλική διαδικασία’¨ δεν υπάρχουν κενά μεταξύ τους, συνδέονται με ιστορίες. Επιδιώκουν να οδηγήσουν τους συμμετέχοντες σε ‘ουδέτερη κατάσταση’, στο σημείο εκκίνησης της δημιουργίας. Σε μια κατάσταση εσωτερικής σιγής και σωματικής διαθεσιμότητας. Να τους βοηθήσουν να εγκαταλείψουν τον κοινωνικό τους ρόλο, να δουλέψουν την ανθρώπινη αλήθεια τους και να οδηγηθούν σε διαστάσεις που η λογική δεν θα τους έδινε τη δυνατότητα να προσεγγίσουν. Τα βασικά σημεία που θα αναπτυχθούν:α) Θεατρικός αυτοσχεδιασμός, χορός και κίνηση, β) Βραζιλιάνικοι χοροί, 3) Συνείδηση του σώματος, 4) Ουδέτερη κατάσταση 5) Δουλειά με ομάδα, δημιουργία χαρακτήρων, ανάπτυξη της δημιουργικότητας.

Print