Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 2:30 μμ - 5:30 μμ Export event
Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες

Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Ροϊλού

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Γιάννα Ροϊλού, θεατρολόγος, συγγραφέας, Ε.Ε.Δι.Π. (Κλάδος Ι) Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών

"Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες"

(Εργαστήρια 8)

Όλοι διηγούμαστε ιστορίες. Κάποιοι μάλιστα φτιάχνουμε και καινούριες ιστορίες.  Πώς μπορούμε να διηγηθούμε ιστορίες στο θέατρο και μάλιστα  ιστορίες που δεν έχουν γραφτεί γι’ αυτό το είδος τέχνης, ιστορίες που ο τρόπος επικοινωνίας τους δεν είναι θεατρικός. Το εργαστήριο ερευνά τρόπους χρήσης μη θεατρικών κειμένων στο θέατρο και επικεντρώνεται σε τεχνικές θεατρικής αφήγησης, με άλλα λόγια πώς μπορεί να αξιοποιηθεί θεατρικά ο αφηγηματικός λόγος ενός πεζού κειμένου. Ακόμα και η πιο απλή μορφή αφήγησης μιας ιστορίας σε ένα μικρό ή μεγαλύτερο κοινό χρησιμοποιεί στοιχεία επικοινωνίας του θεάτρου. Από την άλλη μεριά η ένταξη ενός αφηγητή μέσα στη θεατρική πράξη προϋποθέτει την αναγωγή του σε θεατρικό πρόσωπο το οποίο διαδρά με τα υπόλοιπα πρόσωπα του έργου και εμπλέκεται στη δράση με συγκεκριμένο τρόπο.

Υλικό του εργαστηρίου:

Παιχνίδια επινόησης ιστοριών

- Παιχνίδια επινόησης ιστοριών και αφήγησής τους

- Τεχνικές αφήγησης

- Πρακτική εφαρμογή

Print