Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 2:30 μμ - 5:30 μμ Export event
Το αντικείμενο υποκείμενο

Το αντικείμενο υποκείμενο

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στάθης Μαρκόπουλος

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Στάθης Μαρκόπουλος κουκλοπαίχτης, Κουκλοθέατρο Αγιούσαγια!

"Το αντικείμενο υποκείμενο (Εργαστήριο για τη συμμαχία άψυχων και έμψυχων εκπαιδευτικών)"

 

Σε αυτό το εργαστήριο στόχος μας είναι να πειραματιστούμε με άψυχους εκπαιδευτικούς και να ανιχνευτούν οι ιδιαίτερες ιδιότητες/ δυνατότητες του αντικειμένου ως δρων υποκείμενο σε σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία. Χρησιμοποιώντας τις τεχνικές του κουκλοθεάτρου, θα ζητήσουμε από κάποια προ- και κάποια επιτόπου κατασκευασμένα αντικείμενα να μας διδάξουν κάτι πολύ, μα πάρα πολύ σοβαρό.

Και αυτά ευχαρίστως θα το κάνουν.

μερικά επιμέρους ερωτήματα:

- Τι είναι το «εκπαιδευτικό αντικείμενο»;

- Τι γνώμη έχουν οι κούκλες για τον κόσμο;

- Πώς στήνεις μια ιστορία με ενδιαφέρον;

- Τι πρέπει να κάνει μία σκούπα, για να πάρει πτυχίο καθηγητή φυσικής;

- Ποια είναι η γλώσσα του αντικειμένου και πώς μας είναι χρήσιμη;

- Πώς μπορεί ένας μαθητής να γλυτώσει από τον καθηγητή του;

- Πώς διδάσκουν μαθηματικά τα σαλιγκάρια;

- Πώς διδάσκουν μαθηματικά τα μπρόκολα;

- Πώς υλοποιείς τις λέξεις;

- Πώς ένα τραπέζι μετατρέπεται σε φρεγάτα;

- Τι ενδιαφέρει τα παιδιά περισσότερο;

- Μπορεί ένας δάσκαλος να εξαφανιστεί δια μαγείας;

 

Ο Στάθης Μαρκόπουλος φοίτησε στην Κρατική Ακαδημία Κουκλοθεάτρου και Εναλλακτικού Θεάτρου της Πράγας  και μαθήτευσε στον ισπανικό θίασο κούκλας Marionetas del Matadero και στην Ακαδημία Κουκλοθεάτρου της Πράγας. Από το 1992 ασκεί επαγγελματικά  την τέχνη της θεατρικής κούκλας στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε παραγωγές του «Κουκλοθέατρου Αγιούσαγια!» (6 έργα για τον δρόμο και το θέατρο), του οποίου είναι ιδρυτής, καθώς και σε συνεργασία με άλλους θιάσους (22 παραγωγές).Έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φεστιβάλ, συνέδρια και εκπαιδευτικά προγράμματα γύρω από το κουκλοθέατρο, σε συνεργασία με διάφορους φορείς. Στο εργαστήριο του κουκλοθέατρου Αγιούσαγια, οργανώνει ετήσιο κύκλο εκπαίδευσης πάνω στη θεατρική μαριονέτα, από τον οποίο έχουν περάσει αρκετοί από τους νέους επαγγελματίες του χώρου. Από το 1994 διευθύνει το περιοδικό ΝΗΜΑ. Έχει μεταφράσει και εκδώσει κείμενα γνωστών κουκλοπαικτών στα ελληνικά. Από το 2001 είναι πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου της Διεθνούς Ένωσης Κούκλας (UNIMA).

Print