Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 9:00 πμ - 11:00 πμ Export event
Το δράμα ως εκπαίδευση για κοινωνική αλλαγή

Το δράμα ως εκπαίδευση για κοινωνική αλλαγή

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Alex Mavrocordatos, David Pammenter

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Το δράμα ως εκπαίδευση για κοινωνική αλλαγή

Alex Mavrocordatos, King Alfred's University College, Μεγάλη Βρετανία
David Pammenter, King Alfred's University College, Μεγάλη Βρετανία

Κυριακή 09.00-11.00 
Ελληνικά & Αγγλικά
Αυτό το εργαστήριο θα εξετάσει τις πολιτιστικές αξίες, την ηθική και τα δικαιώματα του παιδιού. Θα ερευνήσει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και τη καθαρότητα της έκφρασης, θέτοντας ερωτήματα για τον εαυτό, την πολιτιστική ταυτότητα και την πολιτιστική διαφορά. Ενδιαφέρει όσους επιθυμούν να βρουν τρόπους, ώστε να χρησιμοποιήσουν το δράμα και τη δημιουργικότητα στην τάξη (αλλά και έξω από αυτήν) για να διερευνήσουν τις κοινωνικές πραγματικότητες με τις οποίες ζουν τα παιδιά, δίνοντας τους τη δύναμη αφενός να κατανοήσουν και να αλλάξουν τη δική τους αντίληψη και την αντίληψη των άλλων και αφετέρου να προσβλέπουν σε ένα μέλλον που θα το δημιουργήσουν οι ίδιοι. Ποια μορφή δράματος είναι η κατάλληλη; Ποιο θα είναι το θέμα; Ποιος δημιουργεί τα έργα και σε ποιον ανήκουν τα αποτελέσματα; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις τις οποίες θα διερευνήσει το εργαστήριο (καθώς και το τριήμερο σεμινάριο που θα ακολουθήσει).


 

Print