Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event
Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον

Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σίμος Παπαδόπουλος

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Σίμος Παπαδόπουλος, διδάκτωρ Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, παιδαγωγός, εμψυχωτής θεάτρου

"Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον"

 

Το βιωματικό εργαστήρι συνδέεται με την εισήγηση και αφορά στην αξιοποίηση της διερευνητικής δραματοποίησης (drama) για την ανάπτυξη της επικοινωνιακής μεθόδου (communicative approach) στο μάθημα της Γλώσσας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός του εργαστηρίου είναι να εμπλέξει, σε δραματικό περιβάλλον, τους συμμετέχοντες στον κόσμο του διηγήματος «Ο εγωιστής γίγαντας» του Όσκαρ Γουάιλντ και να αναπτύξει την επικοινωνιακή τους ικανότητα (communicative competence) δίνοντάς τους ευκαιρίες να δημιουργήσουν λόγο, προφορικό και γραπτό, κατάλληλο σε κοινωνικές και επικοινωνιακές περιστάσεις, που ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν. Βασική προτεραιότητα θα δοθεί στη διερεύνηση των καταστάσεων, των συμπεριφορών, των στάσεων και των σχέσεων των χαρακτήρων μέσα από θεατρικές τεχνικές, όπως η παγωμένη εικόνα (still image), η ανίχνευση της σκέψης και της κοινωνικής κατάστασης (thought-tracking), η καρέκλα των αποκαλύψεων (hot seating), το παιχνίδι του ρόλου (role playing), η γραφή ημερολογίου, επιστολών, μηνυμάτων σε ρόλο (writing in role), κ.ά.

 

Ο Σίμος Παπαδόπουλος έχει κάνει σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής και το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Είναι παιδαγωγός, εμψυχωτής θεάτρου και διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάσκει θέατρο στην εκπαίδευση στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών και σε σχολές θεάτρου.

Print