Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 4:00 μμ - 6:30 μμ Export event
Το Θεατρικό Παιχνίδι στο μάθημα της Γλώσσας και των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο

Το Θεατρικό Παιχνίδι στο μάθημα της Γλώσσας και των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο

Αθήνα, 13/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Ευαγγελία Παπαθανασίου

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Το Θεατρικό Παιχνίδι στο μάθημα της Γλώσσας και των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο
Ευαγγελία Παπαθανασίου, δασκάλα και νηπιαγωγός.

Το θεατρικό Παιχνίδι είναι ένα άμεσο δημιουργικό συμβάν που προσφέρει άμεση απόλαυση στο παιδί. Εκεί που χρησιμοποιήθηκε έπεισε τους δασκάλους για τη δυναμική και τη χρησιμότητα του. Εκείνος που αποφασίζει να το εφαρμόσει αναγνωρίζει την επίδραση που εξασκεί γενικότερα στην παιδαγωγική πρακτική και στη βελτίωση των μαθησιακών και εκφραστικών προβλημάτων. Με βάση ένα μάθημα από το βιβλίο της Γλώσσας της Γ΄ Δημοτικού οι συμμετέχοντες θα παίξουν ένα Θεατρικό Παιχνίδι με στόχο την κατανόηση μέσω βιωματικής προσέγγισης του νέου γραμματικού φαινομένου. Μέσα από τις τέσσερις φάσεις του Θεατρικού Παιχνιδιού η ομάδα κινείται στο χώρο , χορεύει , ομαδοποιεί και έτσι ανακαλύπτει τη δημιουργία του Αορίστου και του Στιγμιαίου Μέλλοντα ρημάτων β΄ συζυγίας και την ορθογραφία τους. Επίσης, με βάση ένα μάθημα των μαθηματικών της Δ΄ τάξης οι συμμετέχοντες προσεγγίζουν τη διαφορά της διαίρεσης μέτρησης και της διαίρεσης μερισμού μέσα από την κίνηση, το χορό και τη δημιουργική έκφραση ,των τεχνικών του Θεατρικού Παιχνιδιού, όπου η τάξη γίνεται ομάδα και ο δάσκαλος μεταμορφώνεται σε εμψυχωτή. ( Απαραίτητα : άνετα ρούχα, δεύτερο ζευγάρι ζεστές κάλτσες !)

Print