Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2012 3:30 μμ - 6:30 μμ Export event
Το προσωπικό σύστημα αξιών και η έννοια του αυτοσεβασμού στην αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας μέσω του εκπαιδευτικού δράματος

Το προσωπικό σύστημα αξιών και η έννοια του αυτοσεβασμού στην αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας μέσω του εκπαιδευτικού δράματος

Αθήνα, 24/11/2012, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Αθηνά Καραβόλτσου

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

Το προσωπικό σύστημα αξιών και η έννοια του αυτοσεβασμού στην αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας 
μέσω του εκπαιδευτικού δράματος

 

Καραβόλτσου Αθηνά 

Μαθηματικός, Θεατρολόγος, Εκπαιδευτικός Αγωγής Υγείας

Εργαστήριο 3 ωρών

Το εργαστήριο αποσκοπεί στην ανάπτυξη της κατανόησης, γνωστικά και συναισθηματικά, της έννοιας «αυτοσεβασμός», μέσα από διαδικασίες που αναδεικνύουν τη σημασία του να ανήκουμε σε μια ομάδα-παρέα αληθινών φίλων παράλληλα με τη διατήρηση των προσωπικών μας αξιών, στη διερεύνηση των συνεπειών μιας συμπεριφοράς που συνιστά προδοσία των προσωπικών μας αξιών και των προβλημάτων που δημιουργούνται όταν οι επιλογές των πράξεών μας εκπορεύονται από φόβο. Όλα δε τα παραπάνω  θα ειδωθούν υπό το πρίσμα της δυναμικής των σχέσεων που αναπτύσσονται μέσα σε ομάδες εφήβων, έτσι ώστε οι τελευταίοι να μπορούν να χειρίζονται καλύτερα βίαιες καταστάσεις στο σχολικό περιβάλλον.

Μεθοδολογία: Το εργαστήριο θα χρησιμοποιήσει τη μεθοδολογία του εκπαιδευτικού δράματος, και μέσω μιας ιστορίας με ήρωες εφήβους, θα δώσει έμφαση σε δραματικές τεχνικές που ενθαρρύνουν την ενεργητική εμπλοκή των συμμετεχόντων σε αναπαραστατικές δράσεις, τη δόμηση αυτοσχέδιων διαλόγων, τη συμβολική, σωματική έκφραση, σε ομαδικές δράσεις που διερευνούν τις εσωτερικές εντάσεις και συγκρούσεις των ηρώων και αντιπαραβάλλουν τις απόψεις των δρώντων μέσα στα γεγονότα με αυτές των εξωτερικών παρατηρητών ως προς αυτά.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εμψυχωτές ομάδων παιδιών και εφήβων. Προηγούμενη εμπειρία δεν απαιτείται ενώ οι συμμετέχοντες θα διευκολυνθούν αν φορούν άνετα ρούχα.

Η Αθηνά Καραβόλτσου σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο  Πατρών και Θεατρολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος για το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο του Δουβλίνου και φοιτήτρια του μεταπτυχιακού προγράμματος Αγωγής Υγείας της Ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα ολοκλήρωσε διετή κύκλο σπουδών εμψυχωτή στο Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών ΑΝΙΜΑ και παρακολούθησε ετήσιους κύκλους σεμιναρίων εκπαιδευτικού δράματος (170 ώρες με τους: David Davis, Brian Woolland, κά.). Έχει επίσης παρακολουθήσει σεμινάρια δραματοποίησης παραμυθιού, κινηματογράφου, υποκριτικής και σωματικής έκφρασης. Εμφανίστηκε σε παραγωγές θεατρικών παραστάσεων των Πολιτιστικών  Ομάδων του Πανεπιστημίου Πατρών, σε παραστάσεις παιδικού θεάτρου σε νηπιαγωγεία και δημοτικά  και οργάνωσε παραστάσεις με παιδιά σε συνεργασία με Συλλόγους Γονέων. Διατέλεσε Αντιπρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτικού Δράματος την περίοδο 2006-2007. Έχει συνεργαστεί  με φορείς επιμόρφωσης εκπαιδευτικών (Εθνολογικό Μουσείο Θράκης, ΚΕΣΥΠ Χαλκίδας, Τομέας Πρόληψης ΚΕΘΕΑ, Πανελλήνιος Σύλλογος Θεατρολόγων, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Έβρου, Πανεπιστήμιο Αθηνών). Σήμερα σχεδιάζει και εμψυχώνει εκπαιδευτικά προγράμματα στον τομέα της Προαγωγής της Ψυχικής Υγείας  στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.


 

Print