Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event

Ακούω μουσική, εκφράζομαι και δημιουργώ. Η μουσική αφορμή δημιουργίας για εικόνες, κινήσεις, ιστορίες και δρώμενα

Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γεωργία Γκανά

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

09.30-11.00 Α' κύκλος εργαστηρίων

11.15–12.45 Συνέχεια εργαστηρίων Α' κύκλου

Ακούω μουσική, εκφράζομαι και δημιουργώ. Η μουσική αφορμή δημιουργίας για εικόνες, κινήσεις, ιστορίες και δρώμενα

Γεωργία Γκανάμουσικός, μουσικοπαιδαγωγός και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Στο εργαστήριο αυτό, μέσα από την ενεργητική ακρόαση και το παιχνίδι, θα απαντηθούν ερωτήματα όπως:

·          Πώς μπορώ να κατανοήσω τη δομή, τη φόρμα ενός μουσικού έργου ή ενός μουσικού κομματιού;

·          Ποια μουσικά έργα ή κομμάτια είναι κατάλληλα για κινητικά και θεατρικά δρώμενα με παιδιά;

·          Με τι κριτήρια θα γίνει η μουσική επιμέλεια μιας σχολικής θεατρικής παράστασης;

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν τη μουσική μέσα από δρώμενα, «απαντώντας» στις παρακάτω ερωτήσεις:

·          Πώς επηρεάζει η φόρμα ενός μουσικού έργου;

·          Τι συναισθήματα προκαλεί;

·          Τι εικόνες δημιουργεί;

·          Ποιους χαρακτήρες αποδίδει;

 

 

 

Print