Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/3/2005 3:30 μμ - 8:00 μμ Export event

Απλά προσθέστε νερό. Εργαστήριο σχετικό με τη χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος στη διερεύνηση περιβαλλοντικών θεμάτων

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Phil Sixsmith, Βέτα Τσαλίκη

ThessMart2005
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

 

Σε συνεργασία με την Περιφερειακή Δ/νση Κεντ. Μακεδονίας και τη ΔΔΕ Ανατ., & Δυτ. Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής

doc Διαβάστε περισσότερα

Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση
3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2005

«Απλά προσθέστε νερό. Εργαστήριο σχετικό με τη χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος στη διερεύνηση περιβαλλοντικών θεμάτων»
Phil Sixsmith, σύμβουλος στο Εκπαιδευτικό Δράμα
Βέτα Τσαλίκη, βιολόγος-εκπαιδευτικός

Το Εκπαιδευτικό Δράμα και η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση απολαμβάνουν μια ιδιαίτερη σχέση. Και οι δυο τομείς εξ ορισμού  ενδιαφέρονται  να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες όπως η κριτική σκέψη, η συνεργασία και η ικανότητα σεβασμού και θεώρησης θέσεων, απόψεων και αξιών που είναι διαφορετικές από τις δικές τους. Αυτό το εργαστήριο θα εισαγάγει τους εκπαιδευτικούς σε κάποιες από τις τεχνικές που είναι κατάλληλες για εργασία με παιδιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Με επίκεντρο την μεθοδολογία του «Μανδύα του Ειδικού» της Dorothy Heathcote, οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν τι συμβαίνει στους (φανταστικούς) ανθρώπους των Qawwali. Ειδική προσοχή θα δοθεί στη χρήση της γλώσσας για τη δημιουργία ενός πιστευτού «άλλου τόπου», στην επιλογή κατάλληλων και θελκτικών ρόλων για εκπαιδευτικούς και μαθητές και στη χρήση επινοημένων αντικειμένων για να βαθύνει η εμπειρία του δράματος.

Print