Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 17/3/2007 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event
«Από το μυθιστόρημα στη θεατρική εικόνα»

«Από το μυθιστόρημα στη θεατρική εικόνα»

Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άκυς Μητσούλης

ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Λάρισα, 16-17 Μαρτίου 2007

«Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθησης»

 

 Εργαστήριο 2

«Από το μυθιστόρημα στη θεατρική εικόνα»

Άκυς Μητσούλης, σκηνοθέτης

Δραματοποίηση λογοτεχνικού κειμένου. Χρήση τεχνικών multimedia ως αφηγηματικά μέσα στο θέατρο. Μετατροπή μυθιστορήματος σε θεατρικό λόγο και μετατροπή αφήγησης σε θεατρική πράξη και θεατρική εικόνα. Συμβολή μεικτών τεχνικών και πολυμέσων στη θεατρική παράσταση. Με αφορμή την παράσταση της Παιδικής Σκηνής του Θεσσαλικού Θεάτρου «Για την Πατρίδα» της Πηνελόπης Δέλτα, θα αναλυθεί σε εισήγηση η πορεία που ακολουθήθηκε από το μυθιστορηματικό λόγο στη μετατροπή του σε θεατρικό. Θα εξηγηθούν οι τρόποι αντιμετώπισης των αφηγηματικών μερών, η μετατροπή τους σε θεατρική εικόνα ενώ παράλληλα θα δοθούν οι ιδέες και τα κίνητρα για τη χρησιμοποίηση μεικτών τεχνικών ως συνέχεια της θεατρικής δράσης και ξεπερνώντας τα προβλήματα στην εξέλιξη της ιστορίας μέσα από τις χωροχρονικές αλλαγές του πρωτότυπου μυθιστορηματικού κειμένου. Κατά το βιωματικό εργαστήριο που θα ακολουθήσει, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν όλα αυτά και να μετατρέψουν σε θεατρικό λόγο και εικόνα, πειραματιζόμενοι πάνω σε δύο κείμενα της ελληνικής λογοτεχνίας Ανδρέα Καρκαβίτσα: «Ζητιάνος» (απόσπασμα)

Μ. Καραγάτσης: «Ο εξωμότης Παναγής Μαυρόπουλος» (διήγημα)

Ο Άκυς Μητσούλης γεννήθηκε στη Νίκαια της Λάρισας το 1971. Σπούδασε με υποτροφία θέατρο με μάστερ (Μ.Α) στη σκηνοθεσία Θεάτρου στο Πανεπιστήμιο του Κεντ (Αγγλία) και στο Samuel Becket Drama School, Trinity University of Dublin (Δουβλίνο, Ιρλανδία). Από το 2005 εργάζεται στην παιδική σκηνή του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Λάρισας-«Θεσσαλικό Θέατρο», όπου έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις «Για την πατρίδα» της Πηνελόπης Δέλτα (2007) και «Κύκλωπας» του Ευριπίδη (2006), και τα δύο σε δική του θεατρική προσαρμογή. Με το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Βόλου συνεργάζεται από το 2002, έχοντας αναλάβει αρκετές σκηνοθεσίες και έχοντας κάνει πολλές θεατρικές προσαρμογές. Επίσης, έχει σκηνοθετήσει στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βορείου Αιγαίου, καθώς και σε θεατρικές σκηνές των Αθηνών, όπως Τεχνοχώρος, Χυτήριο, Τεχνοχώρος Υπό Σκιάν, Φούρνος και αλλού, ενώ από το 1993 μέχρι και το 2000 αναλαμβάνει την καλλιτεχνική διεύθυνση του θεατρικού τμήματος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Έχει διδάξει θεατρική πρακτική σε πολιτιστικούς οργανισμούς και ιδιωτικές σχολές, στην Ανώτερη Δραματική Σχολή Βόλου καθώς και σε καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι σκηνοθέτης της ομάδας stand up comedy LiQuiD CoMEDy. Σκηνοθέτησε τηλεοπτικές δουλειές , ενώ εργάζεται και στο ραδιόφωνο. Από τον Οκτώβριο του 2006 έχει αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση του χώρου Τέχνης «Nicolas» στον Πολυχώρο Τσαλαπάτα, Παλαιά Βόλος. Σπούδασε στο τμήμα Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, αλλά το Θέατρο τον έκανε να ξεχάσει αυτή του την ιδιότητα.

 

Print