Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 6/10/2006 4:30 μμ - 7/10/2006 2:30 μμ Export event

Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - Η Θεατρική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο - Εργαστήριο 2: Επικοινωνία μέσω του παιχνιδιού

Αθήνα, 6-7/10/2006, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ηλίας Πίτσικας

Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο

«Η Θεατρική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο»

για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, φοιτητές παιδαγωγικών σχολών, φοιτητές θεατρικών σπουδών

Ημερομηνίες: Παρασκευή 6 και Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2006

Ώρες: Παρασκευή 16.00-21.00 & Σάββατο 09.00-14.30

Τόπος: Ελληνογαλλική σχολή «Jeanne D’ Arc» στον Πειραιά

(Ελευθερίου Βενιζέλου 12-Α, τηλ. 210-4179161, 5 λεπτά από Σταθμό Ηλεκτρικού Πειραιά)

 

Το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ διοργανώνει Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα: «Η Θεατρική Αγωγή για το Δημοτικό σχολείο».

  • Οι συμμετέχοντες θα πάρουν μέρος σε 4 διαφορετικά βιωματικά Εργαστήρια διάρκειας 2 ωρών το καθένα και μια συζήτηση για τη γενικότερη θέση του θεάτρου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

  • Στα Εργαστήρια θα προσεγγίσουμε διαφορετικές τεχνικές όπως το θεατρικό παιχνίδι, τη δραματοποίηση, το ανέβασμα μιας παράστασης με παιδιά κ.ά

  • Το Σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται για την θεατρική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

  • Θα δοθούν Βεβαιώσεις Συμμετοχής.

 

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ-ΕΜΨΥΧΩΤΕΣ

Βγαγκές Στέλιος, δάσκαλος - εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού

Πίτσικας Ηλίας, δάσκαλος Θεατρικού Παιχνιδιού

Τζαμαργιάς Τάκης, σκηνοθέτης, ΕΕΔΙΠ Πανεπιστημίου Αθηνών

Φραγκή Μαρία, Δρ. Θεατρικών Σπουδών, σκηνοθέτης, μέλος της συγγραφικής ομάδας της μεθόδου «Θεατρική Αγωγή Ε’ & Στ’ Δημοτικού»

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ

Παρασκευή

6/10/06

16.00-16.30

Εγγραφές

16.30-18.30

Εργαστήρια

18.30-19.00

Διάλειμμα

19.00-21.00

Εργαστήρια

 

Σάββατο

7/10/06

09.00-11.00

Εργαστήρια

11.00-11.30

Διάλειμμα

11.30-13.30

Εργαστήρια

13.45-14.30

Αξιολόγηση

Συζήτηση με τους εμψυχωτές

Βεβαιώσεις

 

 

Οργανωτική Επιτροπή: Χριστίνα Λαναρά, Μαρία Καρανίκου, Μαρίτα Λώλη, Γιώργος Μάρδας

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ:

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μέλος του IDEA-International Drama/Theatre & Education Association

www.TheatroEdu.gr, e-mail theatro@TheatroEdu.gr

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2

"Επικοινωνία μέσω του παιχνιδιού"

Ηλίας Πίτσικας, δάσκαλος Θεατρικού Παιχνιδιού

Στη διαθέσιμη αίθουσα του σχολείου οι συμμετέχοντες δάσκαλοι θα έχουν τη δυνατότητα, φορώντας άνετα ρούχα, να ψυχαγωγηθούν, παίζοντας παιχνίδια με σκοπό την ανάδειξη ενός ρόλου ή ρόλων καθώς και μίας κατάστασης με έντονο εκφραστικό ενδιαφέρον.

Η διαδικασία που θα τηρηθεί θα είναι απλή, καθόλου απαιτητική και η εξέλιξή της θα προκύψει και από την αποδοχή και τις αντιδράσεις των μελών της ομάδας.

Δε θα γίνει καμία χρήση εποπτικού υλικού.

 

Ο Ηλίας Πίτσικας είναι παιδαγωγός και δάσκαλος θεατρικού παιχνιδιού. Εργάζεται στην Παιδική Μέριμνα της Εμπορικής Τράπεζας, είναι ενεργό μέλος της ομάδας Τέχνης Πάροδος και του Αρχέλων. Εξειδίκευση στους τομείς α) το θεατρικό παιχνίδι ως ψυχαγωγική και παιδευτική δράση για παιδιά, β) Περιβαλλοντική Αγωγή. Έχει συνεργαστεί με πολλούς εκπαιδευτικούς, πολιτιστικούς και καλλιτεχνικούς φορείς γύρω από τη δημιουργία και οργάνωση εκπαιδευτικών και καλλιτεχνικών προγραμμάτων.

 

 

Print