Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 6/10/2006 4:30 μμ - 7/10/2006 2:30 μμ Export event

Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - Η Θεατρική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο - Εργαστήριο 3: Δραματοποίηση: δυνατότητες μιας μεθόδου

Αθήνα, 6-7/10/2006, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς

Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο

«Η Θεατρική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο»

για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, φοιτητές παιδαγωγικών σχολών, φοιτητές θεατρικών σπουδών

Ημερομηνίες: Παρασκευή 6 και Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2006

Ώρες: Παρασκευή 16.00-21.00 & Σάββατο 09.00-14.30

Τόπος: Ελληνογαλλική σχολή «Jeanne D’ Arc» στον Πειραιά

(Ελευθερίου Βενιζέλου 12-Α, τηλ. 210-4179161, 5 λεπτά από Σταθμό Ηλεκτρικού Πειραιά)

 

Το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ διοργανώνει Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα: «Η Θεατρική Αγωγή για το Δημοτικό σχολείο».

  • Οι συμμετέχοντες θα πάρουν μέρος σε 4 διαφορετικά βιωματικά Εργαστήρια διάρκειας 2 ωρών το καθένα και μια συζήτηση για τη γενικότερη θέση του θεάτρου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

  • Στα Εργαστήρια θα προσεγγίσουμε διαφορετικές τεχνικές όπως το θεατρικό παιχνίδι, τη δραματοποίηση, το ανέβασμα μιας παράστασης με παιδιά κ.ά

  • Το Σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται για την θεατρική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

  • Θα δοθούν Βεβαιώσεις Συμμετοχής.

 

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ-ΕΜΨΥΧΩΤΕΣ

Βγαγκές Στέλιος, δάσκαλος - εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού

Πίτσικας Ηλίας, δάσκαλος Θεατρικού Παιχνιδιού

Τζαμαργιάς Τάκης, σκηνοθέτης, ΕΕΔΙΠ Πανεπιστημίου Αθηνών

Φραγκή Μαρία, Δρ. Θεατρικών Σπουδών, σκηνοθέτης, μέλος της συγγραφικής ομάδας της μεθόδου «Θεατρική Αγωγή Ε’ & Στ’ Δημοτικού»

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ

Παρασκευή

6/10/06

16.00-16.30

Εγγραφές

16.30-18.30

Εργαστήρια

18.30-19.00

Διάλειμμα

19.00-21.00

Εργαστήρια

 

Σάββατο

7/10/06

09.00-11.00

Εργαστήρια

11.00-11.30

Διάλειμμα

11.30-13.30

Εργαστήρια

13.45-14.30

Αξιολόγηση

Συζήτηση με τους εμψυχωτές

Βεβαιώσεις

 

 

Οργανωτική Επιτροπή: Χριστίνα Λαναρά, Μαρία Καρανίκου, Μαρίτα Λώλη, Γιώργος Μάρδας

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ:

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μέλος του IDEA-International Drama/Theatre & Education Association

www.TheatroEdu.gr, e-mail theatro@TheatroEdu.gr

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3

"Δραματοποίηση: δυνατότητες μιας μεθόδου"

Τάκης Τζαμαργιάς, σκηνοθέτης, ΕΕΔΙΠ Πανεπιστημίου Αθηνών

Το εργαστήρι επικεντρώνεται βιωματικά στην έννοια της δραματοποίησης τόσο ως μέθοδο διαθεματικής προσέγγισης λογοτεχνικών και ιστορικών κειμένων, όσο και ως σύγχρονη μέθοδος διδασκαλίας του δράματος και του θεάτρου.

Με βάση τη 9η, 10η και 11η ζώνη του καινούργιου  βιβλίου Θεατρική Αγωγή  για την Ε και ΣΤ΄ Δημοτικού θα αναζητήσουμε εν τάχει τα μορφολογικά και δομικά στοιχεία του δραματικού κώδικα, θα ανιχνεύσουμε με αυτοσχεδιασμούς το δραματικό περιβάλλον και θα δημιουργήσουμε προυποθέσεις για το εργαστήρι γραφής. 

 

Τάκης Τζαμαργιάς σπούδασε Θέατρο και Παιδαγωγικά. Εκπαιδευτικός, σκηνοθέτης, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του Παν. Αθηνών με ειδίκευση «Θέατρο στην εκπαίδευση», υποψήφιος διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος του ίδιου τμήματος ως Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Ε.ΔΙ.Π) στο αντικείμενο Θέατρο στην Εκπαίδευση. Διδάσκει στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης και, από το 2004 με ανάθεση εντολής διδασκαλίας στο ΤΕΑΠΗΠανεπιστημίου Αθηνών, τα μαθήματα: Θέατρο στην Εκπαίδευση. Θεωρία και πράξη και Εισαγωγή στους κώδικες του Θεάτρου. Θεωρία και πράξη. Επί εικοσαετίας δάσκαλος στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έχει διδάξει τεχνικές θεάτρου σε επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών της α/βάθμιας και β/βάθμιας εκπαίδευσης, κυρίως για το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο οποίο είναι μέλος, στα εργαστήρια του τομέα Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΠΤΔΕ, στο Σύλλογο Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ), στις Φυλακές Ανηλίκων Κορυδαλλού, Υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου, καθώς και σε ποικίλα εργαστήρια δήμων και κοινοτήτων. Δίδαξε, επίσης, για τρία συνεχή χρόνια στο Πρόγραμμα Εξομοίωσης των Δασκάλων. Για 14 συνεχή χρόνια, διευθύνει το Θεατρικό Εργαστήρι του Δήμου Κερατσινίου. Έχει ανεβάσει έργα ελληνικού κυρίως ρεπερτορίου είτε ως υπεύθυνος  του Θεατρικής  Σκηνής του Δήμου Κερατσινίου και της Εταιρείας Δυτικά της Πόλης, που προέκυψε από αυτήν, είτε συνεργαζόμενος με ελεύθερους θιάσους και το Εθνικό Θέατρο. Επίσης έχει λάβει μέρος σε συνέδρια και ημερίδες σχεδόν αποκλειστικά για το θέατρο στο σχολείο και έχει γράψει άρθρα για αυτό. Συν-συγγραφέας στο βιβλίο Στοιχεία Θεατρολογίας της Α΄ Λυκείου (Αθήνα, ΟΕΔΒ, 1998), Πολιτιστικές Εκδηλώσεις στο Σχολείο Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Αθήνα, Ατραπός, 2004).

 

 

Print